فرمانده ناحیه مقاومت بسیج‌سپاه شهرستان بردسکن در خصوص انتصاب مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی گفت: به پیشنهاد مدیر شبکه بهداشت و درمان  عباس احمد پور  یک جوان مومن ، انقلابی و  در تراز گام دوم انقلاب و با انگیزه از این تاریخ به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی منصوب شد.

مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی بردسکن معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ ‌پاسدار علیرضا جنیدی در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی ضمن گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس و گرامیداشت نام و یاد شهدا و امام شهدا و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به سخنرانی مقام‌ معظم رهبری در آستانه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای به دستاوردهای دفاع‌مقدس اشاره نمودند که یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را اعتماد و واگذاری مسئولیت به جوانان نام بردند.

وی در ادامه از ۳۰ سال مجاهدت خالصانه رزمنده دفاع مقدس جناب آقای حسن رجب پور که هم در کسوت خدمت به بدنه جامعه سلامت و هم در یک مقطعی مسئول بسیج جامعه پزشکی بودند و یک فرد دغدغه مند ، انقلابی و برای خدمت به مردم بود قدردانی  کرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج‌سپاه شهرستان بردسکن در جمع مدیران و پرسنل حوزه سلامت گفت: ارائه خدمات پزشکی رایگان با همکاری شبکه بهداشت و درمان و همچنین استقرار  سه روزه بیمارستان صحرائی در شهر انابد کارهای ارزشمندی است که باید ادامه یابد.

جنیدی در خصوص انتصاب مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی گفت: به پیشنهاد مدیر شبکه بهداشت و درمان  عباس احمد پور  یک جوان مومن ، انقلابی و  در تراز گام دوم انقلاب و با انگیزه از این تاریخ به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی منصوب شد.

 فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان در این مراسم که جانشین فرماندهی و مسئول بسیج ادارات ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیز حضور داشتند از مدیران و پرسنل شبکه بهداشت و درمان درخواست کرد همه کمک کنند تا مردم از خدمات سلامت و اقدامات بسیج جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار بیش از گذشته از خدمات بیشتری برخوردار شوند.

در پایان به پیشنهاد مدیر شبکه بهداشت و درمان و با ابلاغ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  عباس احمدپور  به عنوان مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی شهرستان بردسکن منصوب و از زحمات حسن رجب پور که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.