امام جمعه گناباد گفت:‌ حفظ وحدت ملی به عنوان ضرورت جامعه اسلامی دشمنان را در نیل به اهداف خصمانه شان ناکام می گذارد.

امام جمعه گناباد:‌ حفظ وحدت ملی نقشه های دشمنان را خنثی می کند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد با گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت افزود:‌ دشمنان اسلام و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش می کنند با ایجاد بحران و اختلاف در منطقه و کشور ما وحدت ملی بین شیعه و سنی را بر هم بزنند و بین گروههای مختلف اعم از ترک، ترکمن و بلوچ تفرقه بیندازند.

وی ادامه داد: امروز حفظ بصیرت، وحدت و انسجام و اتحاد و همدلی باید همواره مورد توجه آحاد مختلف کشور و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی قرار بگیرد و از هر گونه مصادیق تفرقه افکنانه باید پرهیز کرد.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: دشمنان و ایادی داخلی و خارجی آنها طی سال گذشته با ایجاد اغتشاشات به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند ولی با هدایتهای رهبر معظم انقلاب و حضور گسرده مردم ولایتمدار و انقلابی در صحنه به اهداف خود نرسیدند.

صادقی نسب گفت:‌ دشمنان امسال هم در استمرار اقدامات خصمانه خود تلاش می کردند که اغتشاشات به مراتب خشن تری در کشور به راه اندازند ولی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی متحمل ضربات سختی شدند و توطئه های آنها خنثی شد و از مصادیق بارز آن می توان به خنثی سازی همزمان ۳۰ انفجار در تهران،‌ کشف ۴۰۰ عدد بمب در سطح کشور که دشمنان می خواستند ۴۰ بمب را در ایام محروم و صفر در هیاتهای عزاداری منفجر کنند و دستگیری ۲۰۰ تروریست و ناکام ماندن آنها در حملات گسترده سایبری به مراکز حساس کشور یاد کرد.

وی ادامه داد:خدمات عدالت محورانه در نقاط مختلف کشور و از جمله مناطق روستایی و محروم و دورافتاده در سطح کشور و تبع آن شهرستان گناباد از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی است اما باید در کنار این خدمات گسترده نظام ،‌ با مفاسد اقتصادی برخورد قاطع شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.