مدیر تیم های ملی دومیدانی در خصوص نتیجه دوندگان ۱۰۰ متر ایران می گوید: فکر می کردیم با درخشش بانوان دو فینالیست در بازی های آسیایی داشته باشیم و مدال هم کسب کنیم.

سپهرزاد: امیدوارم دوندگان ۱۰۰ متر ایران به مدال برسند/انتظار فینالیست شدن فصیحی را داشتم

به گزارش قدس آنلاین، هادی سپهرزاد با اشاره به حذف فصیحی گفت: حساب ویژه ایی روی فینالیست شدن فرزانه فصیحی می کردم و انتظار داشتیم او دوومیدانی و ایران را صاحب مدال کند.

وی در خصوص فینالیست شدن حمیده اسماعیل نژاد و احتمال رفتن روی سکو این ورزشکار، ادامه داد: ما با یک نگاه ویژه و اینکه دوست داریم او مدال بگیرد به فینال نگاه می کنیم. به هر حال ورزشکاران با ۱۰۰ درصد آمادگی شان شرکت کرده اند و امیدوارم او صاحب مدال شود.

مدیر تیم های ملی دومیدانی در خصوص حسن تفتیان اضافه می کند: او به خوبی مدیریت کرد تا با کمترین فشار به نیمه نهایی برود. امیدوارم این ورزشکار به فینال برسد و با یک رکورد خوب به به مدال برسد. رکوردار آسیا به این مسابقات نیامده و این مساله کمک می کند تا تفتیان مدال خوشرنگ تری بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: بانوان در پرتاب چکش با وجود باران رکورد های خوبی زدند. ورزشکاران در مجموع بهترین رکورد های سالشان را زدند اما در کل چینی ها با تمام قوا آمدند و کسب مدال برایشان مهم بود. در ضمن باید گفت پتانسیل دوومیدانی ایران در همین حد است. انشالله بچه ها بتوانند مزد زحماتشان را بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.