نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش های احمدآباد و رضویه مشهد گفت: اصل محرومیت در استان مربوط به همین اطراف مشهد می شود به طوری که بهسازی راه های ورودی به مشهد همواره مورد غفلت قرار گرفته و اعتبارات مربوط به محورهای ارتباطی اطراف مشهد همیشه به فاصله های دورتر از این شهر اختصاص یافته است.

نماینده مجلس: بهسازی راههای ورودی به مشهد همواره مورد غفلت قرار گرفته است

به گزارش قدس خراسان، سید احسان قاضی زاده هاشمی روز جمعه در مراسم بهره برداری از باند دوم قطعه اول محور مشهد – سرخس در حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: دلیل این موضوع آن است که هزینه بهسازی ورودی های مشهد نسبت به مسیرهای دورتر از آن چند برابر و گرانتر بوده و تملک زمین و جابه جایی انشعابهای آب و برق و گاز دشوارتر است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در ایام اوج مسافر در مشهد، ترافیک مسیرهای ورودی به این شهر به بیش از ۷۰ هزار در یک روز می رسد و همین تردد بالا منجر به افزایش تصادفات شده است و تقریبا هفته ای نیست که در ورودی های مشهد تصادفی رخ ندهد.

این نماینده مجلس اظهار کرد:استان خراسان رضوی به شدت بحران راه دارد، هم اکنون آزاده حرم تا حرم از سمت قم ساخته و بهره برداری شده اما هنوز سمت حرم امام رضا(ع) ساخته نشده است و راه های چهار طرف مشهد نیازمند توجه مسئولان است تا وضعیت راه های آن بهتر شود.

قاضی زاده عدد اعتباری مورد نیاز برای تکمیل ساخت محور مشهد – سرخس را بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال دانست و گفت: فقط برای تکمیل ۳۰ کیلومتر از آن پنج هزار میلیارد ریال نیاز است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.