ملی‌پوش تنیس روی میز ایران می گوید از هر جای دنیا که بیایید، مقابل تیم دوبل چین بازنده هستید.

چینی ها به زمینی‌ها نمی‌بازند!

به گزارش قدس آنلاین، نیما عالمیان پس از شکست تیم ملی دوبل پینگ پنگ ایران مقابل چین و کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو، عنوان کرد: خیلی بازی سختی بود، چینی‌ها نفرات اول و دوم پینگ پنگ دنیا بودند و فقط می‌توانم بگویم واقعا سخت بود و ما زورمان را زدیم. رالی‌های قشنگی را شاهد بودیم و حداقل می‌توانستیم نتیجه را نزدیک‌تر کنیم اما چینی‌ها واقعا قوی بودند و 6هزار تماشاگر نیز به نفع آن‌ها تشویق می‌کردند.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با بیان اینکه رسیدن به همین مرحله نیز واقعا غیر ممکن بود، اضافه کرد: در مقابل چین تایپه در ۱۶ نفر مسابقه ۲ بر هیچ باخته را پیروز شدیم و مقابل ژاپن نیز عالی بازی کردیم و با کسب نتیجه سه بر صفر با بهترین نتیجه پیروز شدیم. خداراشکر می‌کنیم و باید بدانیم که خطای چینی‌ها واقعا صفر بود و ما باید امتیاز می‌گرفتیم، تلاش خود را کردیم و نشد.

وی با اشاره به اینکه صد در صد اسم چین روی عملکردمان تأثیرگذار بود، گفت: اسم چین روی همه تیم‌ها تأثیرگذار است و شاید بگوییم تأثیری ندارد اما از کهکشان دیگری باید بیایند و چینی‌ها را شکست دهند. هیچکس در این دنیا نمی‌تواند چینی‌ها را شکست دهد. اگر هم اکنون تمام تیم‌های دنیا هم جمع شوند مقابل چین حتی یک گیم هم نمی‌توانند پیروز شوند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.