۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 920196

تیم ملی هندبال در آخرین بازی خود، مقابل کره جنوبی شکست را پذیرا شد تا از صعود به نیمه‌نهایی بازبماند.

 پایان تلخ هندبال ایران در هانگژو

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی هندبال ایران امروز در سومین و آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف کره‌جنوبی رفت و در پایان با نتیجه 24-25 این بازی را واگذار کرد.

با این نتیجه و برتری کویت برابر کره‌جنوبی با نتیجه 24-25 در روز گذشته، دو تیم بحرین و کویت از گروه یک به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی راه یافتند و دیدار امروز این دو تیم برای تعیین سرگروهی برگزار می‌شود. 

تیم ملی هندبال ایران که در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در گروه D با تیم‌های عربستان، ژاپن و مغولستان همگروه بود، با ترکیبی از بازیکنان جوان و بدون حضور لژیونرهای تاثیرگذار خود همچون پویا نوروزی نژاد، محمدرضا اورعی و سید علیرضا موسوی (به دلیل عدم درج بازی‌های هانگژو در تقویم IHF ) راهی هانگژو شد و در مرحله مقدماتی با پیروزی برابر مغولستان، تساوی مقابل عربستان و باخت روبه‌روی ژاپن به‌عنوان تیم دوم این گروه به جمع هشت تیم برتر راه یافت و در این مرحله با بحرین، کویت و کره‌جنوبی همگروه شد. 

تیم ملی هندبال در این مرحله با شکست برابر کویت، بحرین و کره جنوبی نتوانست به نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر این دوره راه یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.