فرماندار بردسکن از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان خراسان رضوی خواست هرچه سریعتر نسبت به روکش آسفالت این محور مهم و ترانزیتی اهتمام جدی داشته باشد.

 روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده در به اتفاق معاونین و فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با حضور در دفتر فرماندار شهرستان ششتمد با وی دیدار و برای رفع مشکلات جاده بردسکن به سبزوار تصمیمات لازم اتخاذ شد.

فرماندار بردسکن در این نشست از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان خراسان رضوی خواست هرچه سریعتر نسبت به روکش آسفالت این محور مهم و ترانزیتی اهتمام جدی داشته باشد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده بخشی از این جاده روکش آسفالت آن صورت گرفته است و در حوزه استحفاظی بردسکن از مجموع ۳۵ کیلومتر ۲۵ کیلومتر آن عملیات روکش آسفالت آن انجام شده است و تنها ۱۰ کیلومتر دیگر باقی مانده است و در حوزه استحفاظی شهرستان ششتمد بخشی از آن انجام و امید است تا پایان امسال روکش آسفالت این جاده حیاتی به اتمام برسد.

فرماندار بردسکن افزود: با توجه به اینکه این محور جز محورهای فرعی به ثبت رسیده است امید است با توجه به اینکه این محور یکی از پرترافیک‌ترین محورهای استان خراسان رضوی است و بیش از ۳۰ درصد تصادفات حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن در این جاده رخ می‌دهد می‌طلبد اداره کل راه و شهرسازی این جاده را در فهرست جاده‌های اصلی قرار دهد.

دهقان‌زاده با بیان اینکه باید این جاده دو بانده شود گفت: نماینده مردم باید به دنبال گرفتن ماده ۲۳ این جاده باشد که در سال آینده برای اجرای باند دوم این محور ردیف اعتباری اختصاص داده شود.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.