مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: ۴۴ هزار و ۲۳۰ فقره پرونده تخلف در نیمه نخست امسال به این اداره کل جهت رسیدگی ارجاع شد.

بیش از ۴۴ هزار پرونده تخلف به تعزیرات خراسان رضوی ارجاع شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، مرتضی مدنی اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۴۱ هزار و ۱۷۷ فقره از این پرونده های تعزیزانی استان در شعب بدوی رسیدگی و مختومه اعلام شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: میزان محکومیت پرونده‌های مختومه در این بازه زمانی بیش از ۱۱ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی هزار و ۵۲۷ اکیپ گشت مشترک از ۹ هزار و ۳۱۷ فقره واحد صنفی در استان بازدید کردند که در این بازرسی‌ها ۲ هزار و ۶۱۹ واحد صنفی متخلف شناسایی و به ادارات کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

مدنی اظهار کرد: همچنین در شعبه اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان در این بازه زمانی بیش از ۳۰ هزار پرونده با محکومیت بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تعیین تکلیف و مختومه شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها در شعب، تسریع در مدت زمان اجرای احکام پرونده‌ها و برخورد قاطع و جدی با قاچاق کالا و ارز از مهمترین دستاوردهای این اداره کل در سال جاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.