مردم شیراز و جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شیراز در حمایت از رزمندگان مقاومت فلسطین و پیروزی آنان و نیز در محکومیت تجاوزهای رژیم صهیونیستی در بلوار شهید چمران شیراز گرد هم آمدند و پیروزی فلسطین را جشن گرفتند.

جشن مردم شیراز در حمایت از فلسطین/ محکومیت تجاوزهای رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، تجمع و جشن مردمی طوفان القصی در بلوار شهید چمران شیراز جنب موکب عزیزم حسین همراه با نور افشانی و پخش شیرینی به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و حماس برگزار شد.

مردم شهید پرور، انقلابی و ولایی شهر شیراز با در دست گرفتن پرچم فلسطین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با خوشحالی از عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس برعلیه رژیم غاصب صهیونیستی جشن بزرگ طوفان القصی را برپا کردند. همچنین تجمع جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شیراز نیز امشب در مرکز این کلان‌شهر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

.

تجمع‌کنندگان ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم اشغالگر قدس و با سردادن شعارهایی از جمله  مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است و ... علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی، از مردم فلسطین دفاع کرده و بر لزوم وحدت بین جهان اسلام در مقابله با استکبار جهانی تأکید کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان شیرازی در این مراسم همچنین در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین دفاع از قدس شریف، پرچم فلسطین و انصار حزب الله در دست داشتند، با آتش زدن پرچم اسرائیل انزجار خود را از این رژیم کودک کش ابراز کردند.

به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده‌ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند که تنها در عرض 20 دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست‌ها را هدف قرار دادند.

جشن مردم شیراز در حمایت از فلسطین/ محکومیت تجاوزهای رژیم صهیونیستی

جشن مردم شیراز در حمایت از فلسطین/ محکومیت تجاوزهای رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.