۶ بازیکن از خراسان رضوی به منظور شرکت در مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شدند.

دعوت از ۶ نوجوان مشهدی به اردوی تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال پسران زیر ۱۷ سال ایران نخستین اردوی انتخابی خود برای حضور در مسابقات جهانی این رده سنی را از ۱۶ مهر ماه آغاز کرده‌است. آرش صادقیانی، سرمربی تیم ملی نوجوانان ۲۷ بازیکن را در قالب گروه اول به اردوی انتخابی دو روزه نخست دعوت کرد.

امیرحسین شجاع، صدرا امینی، صدرا سالم، مهدی برادران، طاها سعادتی و امیر رضا عباسی ۶ بازیکن استان خراسان رضوی هستند که با دعوت سرمربی تیم ملی کشورمان به اردوی ملی دعوت شدند.

به جز این ۶ بازیکن در رده سنی نوجوانان، شهروز همایون‌فر، دیگر والیبالیست مشهدی نیز در ترکیب تیم ملی والیبال در رده سنی بزرگسالان حضور دارد و در بازی‌های آسیایی هانگژو موفق شد به همراه تیم ملی به مدال طلا دست یابد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی داوران و ناظران فنی خراسانی

همچنین جبار قوچان‌نژاد، رییس هیات والیبال خراسان رضوی با اشاره به برنامه هماهنگی داوران و ناظران در پیش فصل مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی داوران و ناظران فنی و داوری لیگ‌ استان مردان با حضور داوران و پیشکسوتان والیبال استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه ضمن هماهنگی و مرور قوانین جدید والیبال بر هماهنگی کامل داوران و ناظران تاکید و برای اولین بار نیز این جلسه به صورت هماهنگ برگزار شد؛ همچنین آغاز لیگ پیش از فصل سرما که خواسته مسئولان اجرایی مسابقات بود نیز مورد تائید قرار گرفت.

نیان الکترونیک خراسان رضوی، تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال در بخش مردان خواهدبود. این تیم دومین سال حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند و در سال گذشته با هدایت حامد صمدی تا یک چهارم نهایی رقابت‌ها پیش رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.