گیشه سینماها در پاییز منتظر اکران یک فیلم اقتباسی است. فیلم «آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی از چهارشنبه۲۶ مهرماه در سینماهای کشور آغاز می‌شود.

گیشه پاییزی در انتظار اکران یک فیلم اقتباسی

به گزارش قدس آنلاین؛ گیشه سینماها در پاییز منتظر اکران یک فیلم اقتباسی است. فیلم «آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی از چهارشنبه۲۶ مهرماه در سینماهای کشور آغاز می‌شود.

سعید خانی مدیر پخش خانه فیلم و پخش کننده فیلم «آهو» درباره جزئیات اکران این فیلم گفت: «آهو» از ۲۶ مهر در سرگروه آزاد در سینماها اکران می‌شود.

فیلمنامه «آهو» را هوشنگ گلمکانی و سپیده آرمان با نگاهی به کتاب «پروانه‌ها در برف می‌رقصند» اثر نازنین جودت نوشته‌اند.در این فیلمنامه آرش عباسی نیز در نگارش دیالوگ‌ها همکاری کرده است.

داستان این فیلم حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بر باد رفته می‌بیند اما هنوز امیدش را از دست نداده است.

تهیه کننده «آهو» جواد نوروزبیگی است و رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی، رضا یزدانی و سپیده آرمان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

مدیر فیلمبرداری این فیلم علیرضا زرین دست است. تدوینگر عماد خدابخش، جانشین تهیه کننده: سعید مروت پور و مشاور کارگردان در این فیلم سامان سالور است.

مدیریت برنامه ریزی و دستیاری اول کارگردان این فیلم را عادل معصومیان برعهده دارد. فیلمبردار این فیلم رضا نوروزی و مدیر تولید آن مجید بابایی است.

جانشین مدیر تولید آرش نجفی و مجری طرح این فیلم قصیده گلمکانی است. صدابرداری این فیلم را بابک اخوان برعهده دارد.  طراح صحنه«آهو» سعید آهنگرانی و طراح لباس آن ثنا نوروزبیگی است. طراح چهره پردازی محسن دارسنج و صداگذار علیرضا علویان است. جلوه‌های ویژه کامپیوتری این فیلم برعهده امیر مهران است و عکاس این فیلم هم حبیب مجیدی است.

این فیلم پیشتر  در سی‌و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود و اکنون به روی پرده سینماها می‌رود.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.