وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از مکاتبه با همتایان خود در کشورهای اسلامی به منظور ایجاد یک اجماع و پوشش رسانه ای مناسب از تحولات غزه به منظور مقابله با انحصار رسانه ای صهیونیسم خبر داد.

نامه وزیر ارشاد به وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی برای اجماع رسانه‌ای انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

وزیر محمد مهدی اسماعیلی امروز در حاشیه کنفرانس بزرگداشت شهدای خبرنگار غزه که با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی و نمایندگان جنبش مقاومت فلسطین در تهران برگزار شد با بیان اینکه اتفاقات امروز غزه فجایع و رخدادهای ناگواری فراتر از جهان اسلام و جنایاتی بزرگ علیه بشریت است، اظهار داشت: ما باید همه آزادیخواهان و ظلم ستیزان جهان به ویژه رسانه های  مستقل و آزادی که دلشان با مظلوم است و از تجاوز و ظلم رژیم صهیونیستی نفرت دارند را گرد هم بیاوریم تا اجازه ندهیم رسانه های غربی و صهیونیستی با ایجاد انحصار رسانه ای  کانه اطلاع جهان از آنچه این روزها در غزه رخ می‌دهد بشوند.

وزیر ارشاد با تأکید بر اینک زمینه برای ایجاد این اجماع و مشارکت و هم افزایی رسانه ای فراهم است به خبرنگار ما گفت: من امروز مکاتبه ای با همتایان خودم در کشورهای اسلامی انجام خواهم داد و از وزرای فرهنگ و رسانه این کشورها خواهم خواست تا برای ایجاد این اجماع و شکل دادن یک حرکت عمومی در  حمایت از مردم. مقاومت فلسطین و انعکاس فراگیر و مناسب جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه رقم می زند همکاری کنند.

وی با یادآوری اینکه مقاومت فلسطین به خوبی به مسئولیت و آرمانهای خود در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی عمل می کند، اضافه کرد:  آنچه صهیونیست ها از آن وحشت داشتند امروز اتفاق افتاده و علاوه بر ضربه سنگین مقاومت بر آنها دیگر قادر نیستند در انحصار رسانه ای و فضای تک صدایی جنایات خود را مخفی و توجیه کنند و جهان امروز به لطف رسانه ها و خبرنگاران شجاع آنچه را در حال رخ دادن است می بینند.

اسماعیلی تصریح کرد: امروز وجود تعداد زیادی خبرنگار شهید در کنار شهدای مقاومت و غزه  نشان دهنده همین واقعیت و شکست فضای تک صدایی است.

وی با بیان اینکه ما در یک جنگ رسانه ای سنگین به موازات جنگ و عملیات نظامی در سرزمین های اشغالی هستیم به خبرنگار قدس آنلاین گفت، مطمئنیم نتیجه این جنگ نیز با پیروزی جبهه حق و مقاومت به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.