نماینده جنیش مقاومت اسلامی حماس در تهران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با تأکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی تمام نشده بلکه وارد مرحله جدیدی شده است، گفت: غافلگیری‌ها و شگفتی های جدید از سوی نیروهای مقاومت برای نظامیان رژیم صهیونیستی در راه است.

شگفتی‌ها و غافلگیری‌های جدید از سوی مقاومت در راه است/ دستاوردهای مقاومت به تنهایی بیش از ارتش‌های عرب بوده

دکتر خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین درباره تفاوت‌ها و وجوه تمایز عملیات طوفان الاقصی با دیگر جنگ های میان محور مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با تأکید بر  اینکه  مقاومت فلسطین با این عملیات به تنهایی موفقیت‌هایی بالاتر و بیشتر از اقدامات ارتش‌های جهان عرب کسب کرد، اظهار داشت:  غافلگیری رژیم صهیونیستی و ارتش آن، نفوذ به داخل مناطق اشغالی از زمین و آسمان بدون شناسایی، موفقیت در به اسارت گرفتن صدها نظامی رژیم صهیونیستی و  مهم‌تر از همه موفقیت در رساندن این پیام به جهان که ملت فلسطین خواستار احقاق حقوق خود و پایان اشغالگری هستند از جمله این موفقیت ها و دستاوردها بوده است.

وی با بیان اینکه این یک جنگ مفروض علیه ملت ما است و ما در حال دفاع هستیم و تا آزادی سرزمینمان پایداری خواهیم کرد، اضافه کرد: در واکنش به این عملیات رسانه‌ای رژیم صهیونیستی که عملیات مقاومت به پایان رسیده و اکنون این رژیم در حال یورش به غزه و نابود کردن نیروهای مقاومت و حماس است، تصریح کرد: ما الان در روز هشتم این جنگ هستیم. از دیروز دشمن عملیات کشتار جمعی و کور علیه مردم و زنان و کودکان غزه را کلید زده اما م‌زمان  موشک‌های مقاومت نیز شهرک‌های صهیونیستی و مناطق حساس در اسرائیل را هدف قرار می‌دهند. پس این جنگ تمام نشده چون دلایل و عواملی که آنرا رقم زده هنوز از بین نرفته‌اند و من می‌گویم عملیات طوفان الاقصی وارد مرحله جدیدی شده است.

وی درباره راهبرد اسرائیل برای تبدیل غزه به زمین سوخته و کوچاندن مردم آن به قصد تصرف بخشهای بیشتری از زمینهای فلسطینی‌ها هم گفت: این موضوع دقیقا دلیل اصلی شکل‌گیری عملیات طوفان الاقصی بود. ما می‌خواهیم چهره رژیم کودک کش و متجاوز اسرائیل و رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان دهیم. دیدید و جهان دید که پس از ضربه سنگینی که این رژیم اشغالگر از مقاومت خود به سراغ کشتار غیر نظامیان در زندان بزرگ و روباز غزه رفت و ذات و ماهیت خود را یک بار دیگر علنی کرد. آنها بیمارستان ها مساجد و خانه های مردم را هدف قرار می‌دهند و دنیا باید بداند ما در حال دفاع از مردم خودمان هستیم.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی هماس در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است جبهه های جدیدی در این جنگ گشوده شود، اظهار داشت: دیروز سخنگوی گردانهای عزالدین قسام گفت مقاومت در حال فعالیت کامل است و در صندوقچه خود غافلگیری‌ها و شگفتی‌های جدید برای رژیم صهیونیستی دارد. باید منتظر باشیم و ببینیم این سورپرایزها چه خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.