رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان، جزئیات اجلاس سراسری نماز به میزبانی زنجان را تشریح کرد و گفت: کمیته‌های مربوط در این حوزه تشکیل شده است.

جزئیات اجلاس سراسری نماز به میزبانی زنجان تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام علی یوسفی افزود: روز گذشته کمیته‌های مربوط به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان تشکیل و وظایف هریک از آنها مشخص شد.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی، مشارکت، فوق برنامه، تبلیغات، اطلاع‌رسانی، ارزیابی و حراست از جمله کمیته‌های تشکیل شده برای این اجلاس است، اضافه کرد: وظایفه کمیته‌ها مشخص و کار آنها از زمان تشکیل آغاز شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: این اجلاس یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی و دینی کشور است که با پیگیری صورت گرفته امسال زنجان میزبان آن خواهد بود.

یوسفی با بیان اینکه به علت اهمیت این اجلاس؛ برنامه‌های جانبی از قبل شروع و اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه شعار اجلاس هم نماز نسل نو است؛ از همین رو برنامه‌های ترویجی در مدارس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اوج برنامه‌های اجلاس از هفته آینده خواهد بود و حتی تا پس از اجلاس نیز ادامه خواهد داشت، گفت: مدعوین این برنامه سراسری استانداران، ائمه جمعه، وزرای فرهنگی و سایر مقامات کشوری خواهند بود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان، زمان برگزاری این اجلاس را آذرماه اعلام کرد و گفت: فراخوان علمی اجلاس نیز منتشر شده است و ارسال رساله دکتری، پایان نامه ارشد، مقالات علمی و پژوهش‌های کاربردی به این اجلاس مجاز است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.