تحولات منطقه

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۲۴۹۵۱

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور برندهای مختلف و مسئولان کشوری در سالن همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار یکی از مهم‌ترین رویکردهای این همایش بود. در این راستا با بررسی‌های انجام‌شده بر اساس شاخص‌های هفده‌گانه توسط کمیته داوران و با توجه به راهبردهای توسعه‌ای، تأثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و افزایش اشتغال، از شرکت پالایش نفت آفتاب به‌عنوان واحد برتر مشتری‌مدار کشور تجلیل شد.

هدف از برگزاری همایش رضایتمندی مشتری، قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری‌مداری است که طی یک‌سال توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلف از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

شایان ذکر است؛ شرکت پالایش نفت آفتاب در سال جاری موفق شد مقام نخست کشور را در جشنواره امتنان کسب کند و همچنین در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی نیز به عنوان شرکت برتر ملی شناخته شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha