شورای عالی سیاسی یمن سه‌شنبه شب و در واکنش به جنایت‌ رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه هشدار داد که دشمن غاصب صهیونیستی از همه خطوط قرمزها عبور کرده است و باید قوانین درگیری تغییر کند.

شورای عالی سیاسی یمن: دشمن غاصب صهیونیستی از همه خطوط قرمزها عبور کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، در ادامه بیانیه انصارالله آمده است: ملت‌ها و آزادگان امت اسلامی امروز ماهیت دشمن خود را شناختند و از نیت‌های آن و اقداماتی که باید برای بازدارندگی آن انجام دهند ، آگاهی کامل دارند.
این جنبش مقاومت افزود: رژیم صهیونیستی و حامیان آن باید بدانند که جنایت کشتار جمعی که امروز علیه ملت فلسطین انجام دادند راه به جایی نخواهد برد.

انصارالله ادامه داد: یهودیان، آمریکا و غرب امروز چهره واقعی خود که همان وحشی گری و جنایت است ، نشان دادند که دیگر نمی‌توان به هیچ گونه اقدامی بر آن سرپوش گذاشت.

در این بیانیه آمده است: این جنایت بزرک و کشتار دسته‌جمعی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی که با نظارت آمریکا و حمایت غرب صورت پذیرفت تنها بیانگر این مسأله است که خوی و خصلت صهیونیستی همان دشمنی با اسلام و مسلمانان است.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی در واکنش به جنایت اسراییل که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافته و علیه اسراییل شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر نتانیاهو به نمایش گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.