دانشگاهیان خراسان رضوی در محکومیت حمله وحشیانه رژیم نامشروع اسرائیل به بیمارستان "المعمدانی" غزه امروز ۲۶ مهرماه در در مقابل دانشکده پزشکی مشهد مقدس تجمع کردند.

تجمع دانشگاهیان خراسان رضوی در محکومیت حمله اسرائیل به بیمارستان غزه + فیلم

به گزارش قدس خراسان، جمع کثیری از دانشجویان، استادان و پرسنل دانشگاه‌های علوم پزشکی، فردوسی، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی و علمی کاربردی‌های مشهد و نیز جمعی از پزشکان و دانشجویان پزشکی با لباس سفید پزشکی با حضور در پردیس دانشگاه فردوسی در مقابل دانشکده پزشکی مشهد مقدس حضور یافتند و جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

همچنین دانشجویان خارجی از جمله دانشجویان فلسطینی دانشگاه فردوسی مشهد در این تجمع حضور داشتند.

در این مراسم، محمد نورس حمید، دانشجوی فلسطینی در جمع دانشچویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: نیرو های جبهه مقاومت یک عمل ناممکن را به یک عمل ممکن تبدیل کردند این کار ادامه دارد تا زمانیکه آزادی کل فلسطین  به دست بیاید.

دانشجوی فلسطینی در ادامه افزود: دلیل اولی که ما به پیروزی رسیدیم توکل به خدا  است، دومین دلیل تشکیل جبهه مقاومت است کشورهای که از فلسطین حمایت می‌کنند، خودشان نیز مشکلاتی  دارند ولی با وجود فشارها باز هم از فلسطین حمایت می‌کنند و من به نمایندگی از ملت فلسطین بخاطر حمایت‌ها و کمک‌های شان قدردانی می‌کنم که در این شرایط سخت ما را تنها نگذاشتند و با حمایت آن‌ها بود که ما به این مرحله رسیدیم و از کودکانی که با سنگ اشغال گران را بیرون می‌کردیم اکنون اسلحه خود ما تولید می‌کنیم و دارای اوات نظامی هستیم.

وی گفت: ما با کمک شما توانستیم که قسمتی از سرزمین خود را آزاد کنیم حتی اگر چند ساعت بود. هزینه آزادی فلسطین خون است و ما این خون را دادیم، می‌دهیم و خواهیم داد.حتی اگر این کار چندین سال طول بکشد ما ادامه می‌دهیم و مقاومت می‌کنیم تا آزادی کل فلسطین را از متجاوزین بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.