پیروزی مقابل هوادار جواد نکونام را بیش از هر زمان دیگری میان هواداران استقلال محبوب کرد. بردی ارزشمند که در شرایطی سخت بدست آمد.

نکونام: پشتمان به کوه گرم است

به گزارش قدس آنلاین، پیروزی مقابل هوادار جواد نکونام را بیش از هر زمان دیگری میان هواداران استقلال محبوب کرد. بردی ارزشمند که در شرایطی سخت  بدست آمد. نکونام که تا آستانه از دست دادن امتیازات خانگی پیش رفته بود درنهایت توانست با درخشش مهرداد محمدی و دیگر بازیکنان از این بازی هم سه امتیاز دیگر به چنگ آورد و با برتری میدان رقابت با تیم محمود فکری را ترک کند. نکونام پس از پیروزی مقابل هوادار با استقبال هواداران تیمش مواجه شد. به‌خصوص آن‌ها که در استادیوم ماندند تا آقا جواد سمتشان برود وبا آن‌ها خوش و بش کند. نکونام هم به واسطه برتری مقابل هوادار حالش خیلی خوب بود به سمت هواداران استقلال رفت و این جملات را به آن‌ها گفت:« من هم یکی مثل شما بودم که روی سکوها استقلال را تشویق می‌کردم. من هم روزی جای شما می‌نشستم و الان اینجا هستم و درجای دیگری به استقلال خدمت می‌کنم».

سرمربی استقلال درحالی که لبخند به لب داشت ادامه داد:« از همه شما ممونم که ما را حمایت کردید. امیدوارم بتوانیم جواب محبت‌های شما را بدهیم». صحبت‌های نکونام که تمام شد یکی از تماشاگران رو به سرمربی استقلال کرد و گفت:« آقا جواد ما تا آخرش پشت شما هستیم. روی حمایت همه ما حساب کن». نکونام هم لبخندی زد و با حس رضایتمندی از مقابل تماشاگران حاضر در ورزشگاه عبور کرد و به رختکن رفت. سرمربی استقلال اما حین خروج از ورزشگاه آزادی و درحالی که استادیوم تا حد زیادی خالی شده بود بازهم با چهره برخی تماشاگران مواجه شد. تماشاگرانی که وقتی اتوبوس حامل بازیکنان و مربیان استقلال را دیدند بلند فریاد می‌زدند: آقا جواد تو را به خدا چند لحظه صبرکنید.

نکونام هم که طاقت نداشت هواداران استقلال را ناراحت کند به راننده اتوبوس تیمش گفت چند لحظه صبرکند. اتوبوس که ایستاد درها باز شد و نکونام از چند هواداری که تا پاسی از شب مقابل درب ورزشگاه ایستاده بودند خواست داخل اتوبوس شوند و بالا بیایند. چندتایی‌شان بالا رفتند و با جواد نکونام عکس سلفی گرفتند. یکی از هواداران به نکونام گفت آقا جواد من از اهواز به عشق استقلال آمدم. نکونام هم از این هوادار تشکر کرد وبه او گفت: استقلال تا وقتی شما را دارد، چیزی کم ندارد. خسته نباشید. دم همه شما گرم که ما را حمایت می‌کنید.

جواد نکونام دیروز، پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت که حضور هواداران در استادیوم سبب شده این پیروزی برای آن‌ها رویایی شود و اتفاقات فراموش نشدنی رقم بخورد.

نکونام در این پست اینستاگرامی نوشته است:

هواداران عزیز! صاحبان اصلی این باشگاه هستید، استقلال با شما معنا می‌گیرد و قلب آبی‌اش به عشقتان می‌تپد.ممنون از هوادارانمان (خانم و آقا) که برد را برای ما رؤیایی کردند و این پیروزی بدست نمی‌آمد به جز با حمایت و دلگرمی شما.این سه امتیاز تقدیم به تمام آبی‌دلانی که هیچ‌وقت استقلال را تنها نمی‌گذارند. من و تمامی اعضای تیمم به حضورتان افتخار می‌کنیم و هر ثانیه و هر لحظه برای شادی‌ شما می‌جنگیم، این را هم می‌دانیم که پشتمان به کوه گرم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.