معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از عزم این وزارتخانه برای رفع کمبودها و کاستی‌ های نظام سلامت مناطق کمتر برخوردار خبر داد و افزود: اقدامات قابل‌ملاحظه ای برای توسعه خدمات سلامت‌ محور کشور و گیلان انجام شده و لازم است با جهاد تبیین در راستای امید افزایی، اقدام شود.

عزم وزارت بهداشت برای رفع کمبودهادر مناطق کم برخوردار

بهروز رحیمی بر ضرورت رفتار کریمانه با منابع انسانی تأکید کرد و گفت: منابع انسانی از مهمترین سرمایه‌ های هر مجموعه ای هستند و دانشگاه ها باید در حد توان، ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی به منابع انسانی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی اقدامات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بیانگر یک کار گروهی جهادی دانست و گفت: باید اقدامات ارزشمند نظام سلامت در گیلان را جهادی تبیین کرد. جنس کار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تلاش توأمان با آرامش است و عملکردها نشان می‌دهد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اهل کار و تلاش گروهی و البته جهادی هستند.

گفتنی است رحیمی، معاون وزیر بهداشت در سفر به استان گیلان از بیمارستان در دست احداث ۴۰۰ تختخوابی مجتمع دانشگاهی لاکان، مرکز مراقبتی پدافند غیرعامل(سوله بحران)، دانشکده پزشکی در دست احداث و همچنین دانشکده‌های مستقر در این مجتمع دانشگاهی و همچنین چندین مرکز و پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی این استان بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.