-در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، یک واحد مسکونی هدف حمله هوایی قرار گرفت که در جریان آن تا این لحظه ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند.

حمله رژیم صهیونیستی به یک واحد مسکونی در جنوب نوار غزه ۶ شهید برجای گذاشت

به گزارش قدس انلاین به نقل از شبکه الجزیره، این ۶ نفر اعضای یک خانواده بودند که سه تن از آنان را کودکان تشکیل می‌دهند.

این حمله در محله شیخ رضوان در غزه رخ داده است.

این نخستین بار نیست که طی بیست و هفت روز گذشته که از عملیات الاقصی می‌گذرد، مناطق مسکونی غزه هدف بمباران رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد، سه‌شنبه نیز صهیونیست‌ها اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند که در جریان آن ۴۰۰ فلسطینی شهید و زخمی شدند.

وزارت امور داخلی فلسطین در غزه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی این منطقه را با شش بمب هر کدام به وزن یک تن بمباران کرده است که در نتیجه آن یک محله مسکونی در مرکز اردوگاه جبالیا به طور کامل ویران شده است.

پیش از آن نیز رژیم صهیونیستی در عملیات جداگانه بیمارستان المعمدّانی شهر غزه را بمباران کرد که در جریان آن نیز حدود ۵۰۰ فلسطینی شهید شدند.

این رژیم در اقدام دیگری نیز کلیسای ارتدکس روم غزه را بمباران کرده که در جریان آن نیز شماری از فلسطینی‌ها و آوارگانی که از بیم حملات رژیم تل آویو به آن پناه برده بودند، شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می‌باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه‌های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.