فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح گفت: از ابتدای فعالیت قرارگاه مهارت آموزی بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از سربازان مهارت کسب کردند.

بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار سرباز مهارت آموختند

سردار سرتیپ پاسدار محمد جواد زاده کمند، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سالیانه بیش از ۳۵۰ هزار نفر از جوانان برای نقش آفرینی موثر در زمینه امنیت و دفاع از کشور وارد مجموعه نیروهای  مسلح می‌شوند.

سردار زاده کمند اظهار کرد: یکی از اقدامات موثری که در نیروهای مسلح بر اساس تدبیر فرمانده معظم کل قوا انجام گرفته توانمند سازی جوانان در طول مدت خدمت سربازی است که در شش سال و نیم گذشته که قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کار خود را آغاز کزده بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از سربازان تحت پوشش مهارت‌های عمومی و مهارت تخصصی قرار گرفتند.

وی گفت: مهارت‌های عمومی شامل مهارت‌های امداد و نجات، سبک زندگی، کسب و کار، سواد رسانه و امور مالی می‌شود و ۶۰۰ مهارت تخصصی را شناسایی کردیم که در کنار مهارت‌های عمومی به سربازان آموزش داده می‌شود.

سردار زاده کمند اظهار کرد: ۲۸۰۰ نفر از کارکنان نیروهای مسلح به عنوان مربیان سربازان انتخاب شده‌اند تا مهارت‌های عمومی و تخصصی به سربازان آموزش داده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.