وزیر سابق اطلاعات گفت: سازمان اطلاعاتی صهیونیست‌ها در دنیا قوی‌ترین بود اما مردم فلسطین چنان ضربه‌ای به صهیونیست زدند که هر چه تلاش می‌کنند این بی‌حیثتی را جمع کنند نمی‌توانند.

مصلحی: سیستم اطلاعاتی اسرائیل بی‌حیثت شد/ رزمندگان مقاومت ‌آرامش را از صهیونیست‌ها گرفته‌اند

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی امروز در تجمع مردم شهرکرد پس از مراسم ۱۳ آبان، اظهار داشت: هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی نیست، انقلاب‌های مختلفی در دنیا اتفاق افتاد که پس از دو سال تمام شدند اما تنها انقلابی که بیش از ۴۰ سال در حال حرکت رو به جلو بوده انقلاب اسلامی ایران است.

وی مطرح کرد: دشمن سرمایه‌گذاری‌های سنگینی کرد تا انقلاب اسلامی را از حرکت بازدارد اما موفق نشد. امروز دانش آموزان باید انقلاب اسلامی را بشناسند، استکبار از این انقلاب وحشت دارد و می‌بینیم استکبار رو به نابودی است.

وزیر سابق اطلاعات گفت: سازمان اطلاعاتی صهیونیست‌ها در دنیا قوی‌ترین بود اما مردم فلسطین چنان ضربه‌ای به صهیونیست زدند که هر چه تلاش می‌کنند این بی‌حیثتی را جمع کنند نمی‌توانند.

مصلحی گفت: صهیونیست‌ها هنوز نتوانستند بگویند ما به فلان مرکز نظامی فلسطینی‌ها ضربه زدیم بلکه به زنان و کودکان آسیب می‌زنند، در نابودی صهیونیست‌ها هیچ شکی نیست.

وی مطرح کرد: یکی از برنامه‌های دشمن این است که در دستگاه محاسباتی مردم، مسئولان و نخبگان ورود کند تا دچار اشتباه محاسباتی شوند و به اهداف خود برسد.

وزیر سابق اطلاعات افزود: برای اینکه این اشتباه محاسباتی شکل گیرد، دشمن ایجاد ترس و تهدید می‌کند. اخیرا در قضیه فلسطین می‌گویند آمریکا می‌خواهد به صهیونیست کمک کند اما بعد از ضربه فلسطینی‌ها به صهیونیست‌ها هیچ اتفاقی نیفتاده و این‌ها همه تهدید است چرا که می‌دانند اگر کوچیکترین اقدامی انجام دهند ضربه سنگین می‌خورند.

مصلحی با تاکید بر اینکه مقاومت در دنیای اسلام حرف اول را می‌زند و آرامش از صهیونیست گرفته شده است، گفت: دشمنان وعده دروغ برای اشتباه محاسباتی می‌دهند. آمریکا وعده دروغ به صهیونیست‌ها داده است و می‌گوید دلار و تجهیزات برای آن‌ها می‌فرستد اما اینها الان کجا هستند. 

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز مقابله با استکبار و برنامه‌های آن است، ادامه داد: دشمن برای اینکه بتواند اشتباه محاسباتی برای ما به وجود آورد، در ابعاد مختلف نفوذ می‌کند. 

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: بعضی اوقات دشمن خیلی چیزها را مخفی نگه می‌دارد تا بعضی‌ها به جایگاه‌های بلند برسند. امروز ما نیاز داریم تا نسل دانشجو و دانش آموز ما انقلاب اسلامی را به درستی بشناسند، این انقلاب، اسلام ناب محمدی است و امروز دنیای استکبار همه هستی خود را پای کار آورده اما مطمئنا به جایی نمی‌رسد.

مصلحی در پایان با اشاره به اینکه آینده اروپا برای اسلام است، خاطرنشان کرد: اندیشمندان اروپا و آمریکا شاهد هستند انقلاب اسلامی شعار نمی‌دهد و حرف آن بر اساس فطرت است و دشمنان نمی‌توانند این را تحمل کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.