رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به شکست این رژیم در پرونده آزادی اسرا، از احتمال برکناری مسئول این پرونده خبر دادند.

شکست رژیم صهیونیستی در پرونده آزادی اسرا/ احتمال برکناری ژنرال «هیرش»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، در شرایطی که یک ماه از اسارت بیش از ۲۰۰ صهیونیست توسط گروه های مقاومت می گذرد، رسانه های رژیم صهیونیستی، مقامات وزارت جنگ این رژیم و خانواده های اسرای صهیونیست، ژنرال «گال هیرش» به عنوان مسئول پرونده پیگیری آزادی اسرای صهیونیست را در اینباره مسئول اعلام کردند.

این در حالی است که شورای جنگ رژیم صهیونیستی بدون توجه به درخواست منصفانه مقاومت فلسطین برای آزادی زندانیان فلسطینی در مقابل آزادی اسرای صهیونیست، قتل عام مردم غزه را در دستور کار خود قرار داده است.

در حالی که شورای جنگ رژیم صهیونیستی به سرکردگی شخص «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم مسئول شکست رژیم تل آویو در پرونده آزادی اسرای صهیونیست است، رسانه های صهیونیستی تلاش می کنند با مقصر جلوه دادن ژنرال «هیرش»، شکست هیات حاکمه این رژیم از مقاومت فلسطین در این پرونده را پنهان کنند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، اقدامات «گال هیرش» مسئول پرونده پیگیری آزادی اسرای صهیونیست در یک ماه گذشته را «نمایشی» توصیف کرد.

این رسانه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به اینکه پرونده فرار مالیاتی «هیرش» باز است و به همین خاطر از دریافت خدمات عمومی منع شده است، نوشت: پرداخت حقوق به «هیرش» از سوی ارتش منع قانونی دارد.

«هاآرتص» نوشت: در حالی که پرداخت حقوق به «هیرش» منع قانونی دارد، وی خواهان دریافت حقوق شده است.

انتقادها به مسئول پیگیری پرونده اسرای صهیونیست به موضوع درخواست برای دریافت حقوق ختم نشده و روزنامه «تایمز» انگلیس نوشت: خانواده های اسرا(ی رژیم صهیونیستی) خواهان برکناری وی هستند.

روزنامه «تایمز»، عدم موفقیت «هیرش» برای آزادی اسرا، یک ماه پس از اسارت آنها را دلیل این درخواست خانواده ها عنوان کرد.

این رسانه انگلیسی به کناره گیری «هیرش» از ارتش به خاطر نقش منفی وی در به اسارت درآمدن تعدادی از نظامیان صهیونیست در سال ۲۰۰۶ در مرز لبنان اشاره کرد و نوشت: مقامات امنیتی اسرائیل هم در محافل خصوی از عملکرد وی انتقاد کرده اند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم پیش بینی کرد «گیلا گاملیل» وزیر اطلاعات این رژیم جایگزین «هیرش» شود.

هیرش: سیاه‌نمایی نکنید

«هیرش» که در سال ۲۰۰۶، مسئولیت شکست رژیم صهیونیستی از حزب الله لبنان را به گردن گرفت و استعفا کرد، اکنون نیز قرار است بار دیگر قربانی شود و مسئولیت شکست از مقاومت فلسطین را نیز به عهده بگیرد.

وی در واکنش به خبر منتشر شده در روزنامه صهیونیستی هاآرتص درباره گرفتن حقوق، در پیامی توئیتری نوشت: من داوطلبانه کار می کنم و حقوق نخواسته ام.

این ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی افزود: سیاه نمایی راه به جایی نمی برد و من به کارم برای بازگرداندن اسرا ادامه خواهم داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.