مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده قاچاق ۱۱ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت در تعزیرات حکومتی استان زنجان بررسی و متهم به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

قاچاقچی ۱۱ هزار لیتر سوخت در زنجان محکوم شد

به گزارش قدس آنلاین، رضا مظفری افزود: ارزش سوخت قاچاق شده ۲ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اضافه کرد: این قاچاقچی سوخت با رای صادره از سوی شعبه مربوطه به پرداخت پنج میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی تصریح کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق سوخت را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۴۹۱ پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است، گفت: تعداد پرونده‌های مربوط به احتکار ۲۱ مورد بوده است که با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت گرفت.

مظفری، فلسفه تشکیل این سازمان را رسیدگی به تخلفات با سرعت بیشتر به منظور اثرگذاری لازم در حوزه تنظیم بازار با کمترین زمان و هزینه عنوان کرد و افزود: روسای شعب باید ضمن سرعت در کار، شئون قضائی در رسیدگی ها، ارتباط با مردم و حضور در بازار را رعایت کنند.

وی افزود: پرونده‌های در صلاحیت تعزیرات حکومتی برای رسیدگی شامل مواردی از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت، اخفا و امتناع از عرضه کالا، صادر نکردن فاکتور، اجرا نکردن ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع، اجرا نکردن تعهدات واردکنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی، نداشتن پروانه کسب واحدهای صنفی، نداشتن پروانه بهره‌برداری از واحدهای تولیدی، فروش ارزی، فروش اجباری و اعلام نکردن موجودی کالا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.