۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 934923

در پی انتشار خبری مبنی بر بستری شدن بیتا فرهی، بازیگر شناخته شده سینما، یاسمین خلیلی فرد نویسنده و دانش آموخته سینما درباره آخرین وضعیت بیماری او توضیحاتی داد.

آخرین وضعیت بیماری بازیگر هامون

به گزارش قدس آنلاین، بهاره افشاری، بازیگر سینما در یک استوری نوشته بود: «بیتا فرهی عزیز سینمای ایران، روزهای سختی را می گذرانند و در بستر بیماری هستند. لطفا برای سلامتی شان دعا کنید»

به دنبال انتشار خبر بستری شدن بیتا فرهی در بیمارستان، یاسمین خلیلی فرد نویسنده و دانش آموخته سینما درباره وضعیت بیماری این بازیگر در پستی که در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت، نوشت: «ضمن مشورت با خانم مهسا قریشی فرزند خانم فرهی عزیزمان تصمیم گرفتیم این پست را به اشتراک بگذاریم. خانم فرهی عزیز دو هفته سخت را پشت سر گذاشته‌اند. متاسفانه یک عارضه ریوی سلامتی ایشان را در وضعیت بسیار پرخطری قرار داده‌اند. خوشبختانه چند روزی است کمی بهترند.

من امروز تلفنی با ایشان صحبت کردم. ما امیدواریم که بدنشان به این مبارزه با قدرت ادامه دهد و سلامتی‌اشان را به طور کامل به دست بیاورند. در حال حاضر در سی‌سی‌یو بستری هستند و فعلا باید بستری بمانند. خواهش می‌کنم به هر روشی که دوست و به آن اعتقاد دارید برایشان انرژی مثبت بفرستید. ما امیدواریم که خیلی زود این بیماری را پشت سر بگذارند.»

این بازیگر 65 ساله که در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری نقش آفرینی کرده است، برای بازی در فیلم «هامون» توسط ناصر چشم‌آذر به مهرجویی معرفی شد و ایفاگر نقش ماندگار «مهشید» در این فیلم بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.