مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ضریب نفوذ اینترنت در استان ۱۱۹.۳۲ درصد است.

ضریب نفوذ اینترنت در آذربایجان‌غربی از ۱۱۹ درصد عبور کرد

به گزارش قدس آنلاین، قاسم جلیلی نژاد با اشاره به میزان برخورداری روستاهای استان از اینترنت افزود: ۱۸۶۶ روستای بالای ۲۰ خانوار استان دارای پوشش اینترنت هستند.

وی با بیان اینکه ۵۶ روستا در سال جاری از اینترنت برخوردار شدند، اظهار کرد: پوشش اینترنت در ۳۳۸ روستا نیز در حال اجرا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به کوهستانی و صعب العبور بودن و سختی‌های مربوط به توسعه ارتباطات در استان گفت: توسعه اینترنت روستایی یکی از برنامه‌های اولویت دار وزارت ارتباطات بود و با تمام توان پیگیر رفع مشکلات و موانع پیش روی آن هستیم.

جلیلی نژاد با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا از برنامه‌های ‏اولویت دار وزارت ارتباطات است، تصریح کرد: مهمترین بستر تحقق اهداف دولت مردمی در مورد تسهیل در ارائه خدمات دستگاه ها به مردم و حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات و هوشمندسازی آنها است.

وی افزود: این اهداف دولت سیزدهم در صورتی محقق می شود که زیرساخت‌های ارتباطی تا دور افتاده ترین نقاط کشور توسعه یابد و ما در استان تلاش می کنم تا تمام موانع را برای توسعه ارتباطات انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.