نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طفره از پاسخ به سؤالات خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین گفت: به طور مداوم برای آزادسازی «ربوده شدگان» از ابتدای جنگ تاکنون تلاش کرده‌ایم و در صورتی که نتیجه ملموسی برای اطلاع رسانی وجود داشته باشد، آن اعلام خواهیم کرد.

پاسخ سربالای نتانیاهو به خانواده اسرای صهیونیست

به گزارش قدس انلاین به نقل از رسانه های عربی، در حالی که خانواده های اسرای صهیونیست با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی گسترده ای از تل آویو تا قدس اشغالی در حال تلاش برای جلب توجه افکار عمومی صهیونیست ها نسبت به آزادسازی این اسرا از دست مقاومت فلسطین هستند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن طفره از پاسخ دقیق به سؤالات درباره زمان آزادی این اسرا اعلام کرد: در صورتی که نتیجه ملموسی برای اطلاع رسانی وجود داشته باشد آن اعلام خواهیم کرد.

خانواده اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه و حامیان آنها برای فشار بیشتر به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او جهت آزادی بستگان خود و تن دادن آنها به تبادل اسیران، روز سه شنبه تظاهرات دو روزه خود را از شهر تل آویو تا قدس اشغالی آغاز کردند.

شبکه الجزیره در این باره گزارش داد: این تظاهرات بعد از کنفرانس مطبوعاتی خانواده های اسیران صهیونیست در تل آویو و انتقاد شدید آنها از سران تل آویو برای عدم پاسخگویی درباره سرنوشت بستگان اسیر خود آغاز شد.

خانواده‌های اسرای صیهونیست پیشتر خواستار کناره گیری نتانیاهو شده بودند. آنها خطاب به سران صهیونیست اعلام کردند: چرا کسی به ما پاسخی نمی دهد؟ ما زیر فشار روانی گردان های القسام هستیم.

پدر یکی از صهیونیست های اسیر در نزد مقاومت فلسطین در غزه بعد از ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی خانواده های اسرای صهیونیست در شهر تل آویو، با انتقاد از عدم پاسخگویی سران صهیونیست به آنها درباره سرنوشت بستگان اسیر خود و عدم حضور آنها در این کنفرانس گفت: کابینه اسرائیل فرزند مرا تنها گذاشت و حالا هم هیچ خبری به ما نمی دهند.

وی خطاب به شورای جنگ رژیم صهیونیستی اظهار داشت: الان می خواهیم که بیایید و با ما صحبت کنید.

پدر این اسیر صهیونیست افزود: پسرم کجاست؟ زخمی است یا درد می کشد؟ پیش ما بایید و با ما صحبت کنید. ما خواهان این هستیم که شما اعضای شورای جنگ اسرائیل بیایند و با ما صحبت کنید. به ما پاسخ دهید. شما بدهکار اسرائیلی ها هستید.

این فرد گفت: ما می خواهیم که نتانیاهو به ما پاسخ دهد و فرزندان ما بازگردند.

یکی دیگر از اعضای خانواده های اسیران صهیونیست گفت: ما می خواهیم که همین الان با اعضای شورای جنگ جلسه داشته باشیم.

وی افزود: شما از هفتم اکتبر صدای ما را می شنید و الان خواهان پاسخ هستیم. می خواهیم بدانیم که اسرائیل روی میز میز چه چیزی دارد؟

یکی دیگر از خانواده های اسیران صهیونیست نیز در این کنفرانس خبری گفت: ما با هر روز و با هر ویدئوی گردان های القسام زیر فشار روانی قرار داریم. آنها هر روزه سطح قراردادهای (تبادل اسیران) را مشخص می کنند. آنها این مطالب و ویدئوها را منتشر می کنند؛ درحالی که در مقابل ما هیچ اطلاعاتی (از سران صهیونیست) دریافت نمی کنیم. ما زیر جنگ روانی با هر ویدئوی آنها قرار داریم. قرارداد مبادله اسیران نباید جزئی باشد.

وی همچنین گفت: تا الان هیچ توافقی (برای مبادله اسیران) به دست نیامده است و این قابل قبول نیست.

همچنین یک عضو دیگر خانواده اسیران صهیونیست در این کنفرانس گفت: خواهان جلسه با کابینه در همین امروز هستیم. می خواهیم که بیایند از ما حمایت کنند و همه اسیران آزاد شوند.

این خانواده ها خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفتند: ما یک سوال داریم و آن این است که کی بستگان ما آزاد خواهند شد؟ می خواهیم همه آنها با هم آزاد شوند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و همچنان در حال بمباران این منطقه است و حمایت غرب از این رژیم به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که آمریکا تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و در تلاش برای تصویب قطعنامه‌ ای در حمایت بیشتر از تل‌آویو و محکوم کردن عملیات طوفان الاقصی و تروریستی معرفی کردن حماس است.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین درحالی وارد سی و نهمین روز شده است که رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه علاوه بر زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی، به بیمارستان ها هم حمله می‌کند و مانع از ورود سوخت به نوار غزه برای تأمین برق بیمارستان ها شده که این امر به از کار افتادن ژنراتورهای بیمارستان ها و قطع برق منجر شده است. بر اثر حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه تاکنون بیش از ۱۱هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید و ۲۹ هزار دیگر زخمی شده اند

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و پس از چند روز ورود زمینی صهیونیست ها با تانک های پیشرفته به غزه، عملا این منطقه به گورستان تانک ها و نظامیان صهیونیست تبدیل شده و رزمندگان مقاومت بیش از یکصد تانک، نفربر و خودروی زرهی پیشرفته صهیونیست ها را هدف قرار داده و خسارت های سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.