دبیر فدراسیون وزنه برداری با اشاره به هدف‌گذاری نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک، گفت: به دنبال کسب نتایج درخشان در ۲ بخش تیمی و انفرادی هستیم.

وزنه‌برداری جوانان جهان/ ربیعی: در کنار نتایج انفرادی به دنبال کسب سکوی تیمی هستیم

به گزارش قدس انلاین وحید ربیعی در خصوص اهداف سفر وزنه ‌رداران جوان ایران به مسابقات جهانی مکزیک، بیان کرد: فدراسیون اعزام جوانان وزنه‌برداری را به عنوان پشتوانه‌های این رشته در اولویت قرار داده و طی ۲ گروه نفرات منتخب را به رقابت‌های جهانی مکزیک اعزام کرد. گروه اول روز گذشته به این کشور رسیدند و گروه دوم نیز تا فردا به شهر گوادالاخارا خواهند رسید.

وی ادامه داد: بُعد مسافت و تفاوت اقلیمی ایران و مکزیک موجب شد تا هر وزنه‌بردار حداقل سه روز پیش از رقابت در این کشور باشد تا هماهنگی هوایی لازم انجام شود. جوانان اعزامی به این رقابت‌ها، یک سفر طولانی را تجربه کردند و ممکن است بُعد مسافت، تفاوت اقلیمی و همچنین رژیم غذایی این کشور بر روی عملکرد نفرات تاثیر بگذارد. البته این تنها برای ما نیست بلکه شمار دیگری از کشورها با آن دست به گریبان هستند.

سرپرست نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک در ادامه یادآور، شد: تمرینات بسیار خوبی در یک سال گذشته توسط کادر فنی برنامه‌ریزی و اجرا شده و میزان آمادگی نفرات اعزامی بالا است. امیدوارم بتوانند با دست پر مکزیک را ترک کنند.

وی، گفت: در هدف‌گذاری برای اعزام این نفرات هم بُعد موفقیت انفرادی و هم تیمی را در نظر گرفتیم. تیم‌های مکزیک و آمریکا نیز با نفرات کامل در این دوره رقابت ها حضور دارند و شماری دیگر از کشورها با بهترین ستاره‌های جوان خود به این رقابت آمده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.