در مراسمی با حضور فرماندار و نمایندگانی از دادگستری، شهرداری و شورای اسلامی راه و شهرسازی و بنیاد مسکن قرعه‌کشی ۹۴۷ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بردسکن انجام شد.

مراسم قرعه کشی ۹۴۷ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن انجام شد

به گزارش قدس خراسان، رضا احمدی‌فر اظهار کرد: پس از پالایش و استعلام از مرکز بهداشت از مجموع بیش از ۶۵۰۰ نفر بیش از ۳ هزار  نفر آن‌ها تایید نهایی شدند که در فاز اول بین ۹۴۷ نفر از متقاضیان قرعه‌کشی صورت گرفت که با توجه به موجودی زمین ۴۳۲ قطعه زمین در دو طبقه به ۸۶۴ نفر از متقاضیان واگذار شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بردسکن بیان کرد: با توجه به اینکه برای تمامی این افراد پرونده تشکیل شده است ظرف هفته جاری پس از ثبت نهایی در سامانه و قرارداد اجاره با متولی موقوفه برای صدور پروانه ساختمانی به شهرداری معرفی خواهند شد.

وی گفت: در این فاز برای تمامی خانواده‌های ۷، ۶، ۵ و  اکثریت خانواده‌های ۴نفره در طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفتند و در فاز بعدی پس از تامین زمین مورد نیاز برای دیگر افراد قرعه‌کشی صورت خواهد گرفت.

علی دهقان‌زاده، فرماندار بردسکن نیز در این مراسم اظهار کرد: بحث طرح نهضت ملی مسکن یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و تاکید دولت سیزدهم و اهتمام جدی  استاندار خراسان رضوی است که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و پای کار بودن دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به لطف خداوند متعال مراسم قرعه کشی برای ۸۶۴ واحد صورت گرفت.

فرماندار بردسکن ضمن اظهار امیدواری افزود: شهرداری ظرف هفته جاری نسبت به صدور پروانه‌های ساختمانی اقدام تا بتوانیم پروژه نهضت ملی مسکن را در بردسکن ظرف یک ماه  یک ماه آینده عملیات فنداسیون آن اجرا و تا پایان امسال شاهد تکمیل برخی از واحدهای مسکونی باشیم.

وی گفت: پیگیری‌های لازم برای تامین زمین مورد نیاز در فاز دوم با متولی موقوفه یوسف سلطان صورت گرفته است که پس از تایید نهایی و آماده‌سازی زمین توسط شهرداری بین دیگر متقاضیان واجد شرایط قرعه کشی انجام خواهد شد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.