رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای تقویت جبهه مقاومت گفت: کتاب «غزه؛ این سو و آن سوی مرز» آغازی برای روایت‌سازی مقاومت است.

کتاب «غزه؛ این سو و آن سوی مرز» آغازی برای روایت‌سازی مقاومت است

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سی‌یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی، نشست «رسانه و مقاومت» با حضور رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، مدیرعامل به نشر و جمعی از فرهیختگان و دغدغه‌مندان برگزار و از چاپ دوم کتاب «غزه این سو و آن سوی مرز» که به همت این آستان به بازار نشر ارائه شده است، رونمایی شد.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در این نشست گفت: کتاب «غزه این سو و آن سوی مرز» روایت شاعرانه‌ای از گزارش‌های واقعی در جنگ ۲۲ روزه و جنایات رژیم صهیونیستی است که می‌تواند شروعی برای این روایت‌سازی باشد و حتماً باید در گام بعد هنرمندان و نویسندگان این مسیر را ادامه داده و از این طریق  بینش جامعه را در این موضوع ارتقاء دهند. 
محسن هوشمند افزود: سال‌های سال است که هژمونی رسانه‌ای، به صورت مستقیم و غیرمستقیم در اختیار صهیونیست‌ها است، اما با وجود پیروز میدان در افکار عمومی، غزه بوده است. 
وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی و اتفاقات پس از آن نیز اظهار کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای، قطعاً رژیم صهیونیستی بازنده اصلی در افکار عمومی جهان بوده و هیمنه پوشالی این رژیم از بین رفته است.
مسعود سنجرانی مترجم کتاب«غزه؛ این سو و آن سوی مرز» نیز در این نشست گفت: انتشار این کتاب حاصل واکنش سریع و اقدام به‌موقع آستان قدس رضوی درباره وقایع غزه در سال ۱۳۹۳ است که اثرگذاری ماندگاری داشته و شاهد چاپ مجدد آن هستیم. 
وی همچنین در این نشست، به کارنامه نویسنده کتاب که از گزارش‌های گروه حقیقت یاب سازمان ملل استخرج شده است، اشاره کرد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.