۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 937217

مردم مسلمان پاکستان امروز بار دیگر با برپایی اجتماع بزرگ علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و محکومیت حمایت‌های آمریکا و اروپا، یکپارچگی خود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.

پاکستان یکپارچه فلسطین شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، اجتماع بزرگ همبستگی با فلسطین عصر امروز با حضور ده‌ها هزار نفر از اقشار مختلف مردم در شهر «لاهور» مرکز ایالت پنجاب پاکستان برگزار شد و هواداران جبهه مقاومت فلسطین یکصدا آتش‌بس در غزه و توقف جنایات صهیونیست‌ها را فریاد زدند.

اجتماع ضدصهیونیستی و آمریکایی امروز به اهتمام جماعت اسلامی پاکستان و جنبش بیداری امت مصطفی (ص) برگزار شد و شرکت‌ کنندگان با فریادهای «لبیک یا اقصی» و «لبیک یا رسول الله(ص)» نفرت و خشم خود را از سکوت مجامع بین المللی در قبال تداوم بمباران وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع غزه اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورده و تصاویری از امام خمینی (ره)، سردار سرافراز اسلام شهید را قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی و رهبران جبهه مقاومت را به دست گرفتند. هزاران نفر از کودکان و نوجوانان نیز به نشانه همبستگی با کودکان و مادران غزه کفن به تن کردند.

سخنرانان با محکومیت حمایت‌های جنایتکارانه آمریکا و متحدانش از صهیونیست‌ها در جنگ غزه، گام‌های جدی دولت‌های اسلامی را برای دفاع از مردم فلسطین و جلوگیری از حملات اسرائیل در غزه خواستار شدند.

سراج الحق رهبر جماعت اسلامی پاکستان طی سخنانی با ادای احترام به شهدای مقاومت فلسطین و دفاع از آرمان‌های ملت مظلوم این کشور، اظهار داشت: اجلاس سران کشورهای اسلامی در ریاض هیچ نتیجه‌ای برای غزه و یا پاسخگو کردن اسرائیل نداشت و تا امروز وحشیگری‌های رژیم نامشروع صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین ادامه دارد.

وی بایکوت دیپلماتیک، اقتصادی و تجاری کشورهای جهان به ویژه دولت‌های اسلامی منطقه علیه اسرائیل را خواستار شد و تاکید کرد: اجتماع امروز در پاکستان به مثابه مرگ اسرائیل و همزمان یک پیام بیدارباش برای رهبران جهان اسلام است.

سراج الحق با اشاره به سفرهای اخیر خود به جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و قطر گفت که تمام ملت‌های آزادیخواه جهان به ویژه مردم کشورهای اسلامی در کنار فلسطین هستند و ما از اعتراضات علیه جنایات اسرائیل عقب نشینی نخواهیم کرد.

علامه سید جواد نقوی رئیس جنبش بیداری امت مصطفی (ص) نیز گفت: مسلمانان پاکستان اعم از شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان همسو و همصدا از جنگ رزمندگان مقاومت فلسطین علیه اسرائیل اشغالگر حمایت می‌کنند.

وی گفت: آمریکای جنایتکار دلیل اصلی وحشیگری‌های اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین است لذا جهان اسلام نباید در قبال همدستی اروپا و آمریکا در جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه مردم غزه منفعلانه رفتار کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.