سرمربی تیم ملی آرژانتین در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

شوک به آلبی‌سلسته پس از پیروزی بر برزیل

به گزارش قدس آنلاین، بامداد امروز تیم ملی آرژانتین در چارچوب مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکایی جنوبی در ورزشگاه ماراکانا موفق شد برزیل را در خانه خودش با تک گل اوتامندی شکست دهد.

اگرچه آرژانتین در یک دیدار جنجالی مقابل رقیب سنتی خود به یک پیروزی شیرین رسید اما در پایان بازی صحبت‌های لیونل اسکالونی سرمربی آلبی‌سلسته، کام هواداران این تیم را تلخ کرد:

سرمربی تیم ملی آرژانتین اظهار کرد: آرژانتین همیشه به یک سرمربی پرانرژی نیاز دارد که همیشه خوشحال باشد. نمی‌گویم این یک خداحافظی است ولی احتمال جدایی من بالاست. من باید خیلی به آینده فکر کنم و تصمیم بگیرم. بازیکنان به کادر فنی کمک زیادی کرده‌اند و من نیز در مورد کاری که باید انجام دهم، فکر کنم. آنها جدایی من را سخت می‌کنند اما باید بگویم توقعات از ما بالاست به همین خاطر باید کمی استراحت کنم و به این موضوع نیر بیشتر فکر کنم.

وی در مورد مسی گفت: لیونل مسی تنها بازیکنی در جهان است که با توجه به شرایطی که امروز در آن قرار داشت و دردی که داشت می تواند در زمین حضور داشته باشد. او تا جایی که می توانست این کار را انجام داد و به تیم کمک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.