سفر بلینکن به تل اویو با هدف انجام هماهنگی و تهیه نقشه راه مشترک در ادامه جنایات غزه صورت خواهد گرفت. این از آرایش و مهره چینی محور شرارت غربی – عبری برای مرحله بعد آتش بس حکایت دارد.

مهره چینی محور شرارت برای غزه در پساآتش بس

در حالی که بعد چهل و هفت روز کشتار در غزه، رژیم صهیونیستی تحت فشار افکار عمومی درونی و بیرونی و همچنین تحولات میدانی، بدون هیچ دستاوردی به آتش بس با مقاومت تن داده، اما انتشار اخباری از سفر دوباره مقام ارشد آمریکایی به تل آویو از توطئه ای دوباره محور شرارت در این ماجرا حکایت دارد. دو مقام مطلع به پایگاه «آکسیوس» گفته اند که وزیر خارجه آمریکا احتمالا اوایل هفته آینده برای چهارمین مرتبه از زمان آغاز جنگ غزه، به فلسطین اشغالی می رود. این منابع همچنین افزودند: «سفر آنتونی بلینکن هنوز نهایی نشده اما انتظار می‌رود که بعد از جشن شکرگذاری و پیش از نشست وزرای خارجه ناتو در بروکسل در سه‌شنبه آینده باشد.

این تاریخ دقیقا همزمان با پایان مهلت آتش بس موقت چهار روزه در غزه خواهد بود. «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده به پرسش ها برای اظهار نظر درباره این گفته‌های دو مقام مطلع پاسخ نداده است. این رد حالی است که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی بامداد چهارشنبه به صورت تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درباره حملات به نوار غزه گفتگو کرد. نباید از یاد برد این آمریکا است که مدیریت تحولات میدانی را بر عهده داشته و در تمام جنایات صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع غزه شریک و همراه هست. به نظر سفر بلینکن به تل اویو هم با هدف انجام هماهنگی های دوباره و تهیه نقشه راه مشترک در ادامه جنایات غزه صورت خواهد گرفت. این از آرایش و مهره چینی محور شرارت غربی – عبری برای مرحله بعد آتش بس حکایت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.