امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: مردم در شرایط کنونی بیش از هر زمانی به فضاهای امیدبخش نیاز دارند و شایسته نیست با ایجاد بداخلاقی انتخاباتی، زمینه دلسردی مردم نسبت به حضور پرشور در انتخابات پیش رو فراهم شود.

امام‌جمعه تربت‌حیدریه: امیدبخشی ضرورت امروز برای حضور پرشور در انتخابات است

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن سالگشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: عملکرد هیات‌های اجرایی مطابق قانون است و در راس آن نماینده عالی دولت قرار دارد و نسبت به تضییع حقوق ثبت‌نام کنندگان نهایت دقت و سخت گیری به عمل می آورد تا مبادا حق کسی ضایع شود.

وی بیان کرد: با کسانی که بخواهند در فضای مجازی با آبروی افراد بازی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به کینه پراکنی های مجازی در این زمینه افزود: این مسئله در شان مردم مسلمان، با اخلاق، متدین و انقلابی همچون تربت‌حیدریه با یک کارنامه پربار انقلابی نیست.

وی گفت: اگر کاندیدایی نسبت به نتایج بررسی‌ها اعتراض دارد، شایسته است به مراجع قانونی مراجعه کند و از اخلاق انسانی و اسلامی به دور است که در فضای مجازی با آبروی مومن بازی کند.

حجت الاسلام معلمی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امروز روحیه بسیجی در سراسر دنیا انعکاس و گسترش یافته و نتیجه آن در تقویت روحیه استکبارستیزی و به استیصال کشیده شدن قدرت‌های بزرگ دنیا، نمایان است.

وی گفت: جنایات اسراییل باعث شد تا مردم شهرهای لندن و پاریس نیز نسبت به این جنایت ها فریاد اعتراض بلند کنند

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.