انتخابات

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۶ نفره سارقان مسلح که با زور و تهدید با سلاح به سمت شهروندان اقدام به تیراندازی و در نهایت موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه را از مالباختگان به سرقت می‌بردند، چابهار خبر داد.

پایان کار باند سارقان مسلح در چابهار

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه که باعث رعب و وحشت میان شهروندان در سطح شهرستان چابهار گردیده بود، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته با تحقیقات میدانی و رصد های اطلاعاتی هویت ۶ سارق همدست را مشخص و آنها را طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در مخفیگاه این متهمان یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مهمات مربوطه، یک دستگاه خودرو سواری و همچنین تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی نیز کشف شد.

سردار "جلیلیان" با اشاره به اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت مسلحانه تاکنون، از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.