باشگاه سپاهان به دلیل مصدومیت و درعین حال رعایت سقف قرارداد هنوز از نورافکن استفاده نکرده و زمزمه‌ها در اصفهان به این سمت و سو چرخیده که شاید درنیم فصل این بازیکن در لیست مازاد قراربگیرد.

نورافکن-استقلال با چراغ خاموش

به گزارش قدس آنلاین، البته باشگاه سپاهان هنوز به طور رسمی اعلام نکرده نورافکن را نمی‌خواهد و تردیدهای بسیاری درخصوص ادامه همکاری این بازیکن سابق استقلالی با باشگاه کنونی‌اش شکل گرفته است، اما مذاکرات پنهانی نورافکن از طریق مدیربرنامه‌هایش با رابطان باشگاه استقلال نشان می‌دهد او اولاً آماده جدایی از سپاهان شده و در وهله بعدی به دنبال حضور در باشگاه سابق خود استقلال است.

اما مذاکرات در روزهای اخیر با نورافکن چه طور پیش رفته است؟ دو طرف کوشیده‌اند اصول حرفه‌ای را رعایت کنند و به همین دلیل نه مسئولان رسمی باشگاه استقلال با این بازیکن تماسی داشته‌اند و نه نورافکن خود شخصاً صحبتی با استقلال انجام داده است.

تنها صحبت‌ها میان مدیربرنامه امید نورافکن و یکی از رابطان باشگاه استقلال انجام شده و مدیران استقلال تا حدی در جریان قرار گرفته‌اند. در این مذاکرات مدیربرنامه‌های نورافکن از باشگاه استقلال خواسته اگر به این بازیکن نیاز دارند باید از همین حالا رایزنی‌ها برای دریافت رضایت‌نامه او را انجام دهند چون بدون اذن باشگاه سپاهان نورافکن هرگز قادر به حضور دراستقلال نیست و ابتدا باید هزینه انتقال از طریق باشگاه استقلال به حساب این بازیکن واریز شود.

اما شاید این سؤال به وجود بیاید که درشرایطی که استقلال در پست دفاع و هافبک چپ از سلمانی و جلالی استفاده می‌کند، چه نیازی به امید نورافکن دارد؟ پاسخ روشن است. هیچ یک از این دو بازیکن به طور صد در صد نتوانستند رضایت سرمربی استقلال را جلب کنند و هر دو با وجود آنکه بازیکنان کم تجربه‌ای هم نیستند موفق نشدند در این پست به بازیکنانی آرمانی تبدیل شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.