انتخابات

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
کد خبر: 940394

هادی چوپان در اظهارات خود در بدو ورود به ایران نشان داد از نوع رفتار و برخورد مسوولان رضایت چندان مطلوبی ندارد اما این دلخوری و ناراحتی هیچ ربطی به مردم ندارد که حالا نایب قهرمان مستر المپیا بخواهد این موضوع را به پروژه تخریب علیه وی ربط دهد.

آقای چوپان! مشاورانت را عوض کن!

 صبح روزی که رونالدو برای بازی با پرسپولیس وارد ایران شد و جمعیتی غیر قابل تصوری به استقبال وی رفتند، یکی از کسانی که به شدت از این اتفاق گلایه کرد هادی چوپان نایب قهرمان رقابت های بدنسازی مستر المپیا بود، او با انتقاد از رفتار علاقمندان رونالدو با جملاتی تند و تیز آنها را سرزنش کرد که چرا پشت اتوبوس رونالدو می‌دوید در حالی که این سرزمین قهرمانان متعدد و پر آوازه بسیار زیادی دارد.

از آن روز که هادی چوپان برخی هم وطنان خود را بابت دویدن پشت اتوبوس تیم النصر سرزنش کرد زمان زیادی نمی‌گذرد، به همین خاطر تصور می شد قهرمان شیرازی مستر المپیا بعد از کسب موفقیت در رقابت های جهانی در زمان بازگشت به ایران همانگونه که در جملات و کلمات خود دائما احترام به مردم را به کار می برد در رفتار خود نیز این عنصر را لحاظ کند، اما انتشار یک فیلم چند ثانیه ای از لحظه ورود او به شیراز نشان داد هادی چوپان نیز ممکن است مرتکب اشتباه شود.

برخورد نه چندان مطلوب هادی چوپان با چند پسر بچه خردسال که برای سلفی گرفتن با نایب قهرمان مسترالمپیا در حال دویدن پشت سر او بودند ذهنیت مردم را نسبت به رفتار او تغییر داد و از آن بدتر توضیح اینستاگرامی او در پیج شخصی‌اش نشان داد قهرمان پرورش اندام ایرانی در اطراف خود مشاورین خوبی ندارد و ممکن است این افراد با مشاوره های غلط او را روز به روز از مردم دورتر کنند.

هادی چوپان می توانست برای تلطیف اوضاع و برطرف شدن سو تفاهم ها کودک شیرازی را که علاقه داشت با او عکس سلفی بگیرد را به محلی دعوت کند تا به نوعی از وی دلجویی کند اما اینکه او ادعا کند این اتفاقات برای تخریب وی صورت گرفته تنها نشات گرفته از یک توهم بزرگ است! که می تواند مسیر چوپان را به بیراهه بکشاند و او را از علاقمندان واقعی اش دور و دورتر کند.

هادی چوپان در اظهارات خود در بدو ورود به ایران نشان داد از نوع رفتار و برخورد مسوولان رضایت چندان مطلوبی ندارد اما این دلخوری و ناراحتی هیچ ربطی به مردم ندارد که حالا نایب قهرمان مستر المپیا بخواهد این موضوع را به پروژه تخریب علیه وی ربط دهد.

مطمئنا اگر رونالدو به چهره دوست داشتنی و محبوبی در جامعه ما و سایر کشورهای جهان تبدیل شده به واسطه نوع رفتار و مشاوران ایده آل و زیرکی است که در اطرافش حضور دارند و او را به سمت نوک قله هدایت می کنند، درست مثل همان کاری که با پسر خردسال مقابل هتل انجام داد و او را به اتاقش دعوت کرد و با او عکس سلفی گرفت، قطعا اگر هادی چوپان نیز چنین رفتاری را انجام می داد شاید امروز منتقدانش در ستایش رفتار او موضع گیری میکردند اما ادبیات طلبکار مابانه نسبت به مردم در هیچ کجای جهان پذیرفتنی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.