مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی میزان شاخص برخورداری روستاهای خراسان رضوی از آب شرب را ۷۲ درصد اعلام کرد.

شاخص برخورداری روستاهای خراسان رضوی از آب شرب ۷۲ درصد است

به گزارش قدس خراسان، حسین امامی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های آبرسانی به تشریح اقدامات و برنامه‌های اجرا شده و در حال اجرای حوزه تأمین آب شرب استان توسط خیرین، جهاد آبرسانی و اعتبارات ملی و استانی را به اطلاع رساند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی برخورداری روستاهای خراسان رضوی از آب شرب را ۷۲ درصد اعلام کرد و افزود: با تکمیل پروژه‌های خیرین آبرسان و جهاد آبرسانی و همچنین آب و فاضلاب خراسان رضوی میزان بهره‌مندی از آب روستایی در پایان سال ۱۴۰۳ به ۸۲ درصد و در سه سال آینده به ۹۸ درصد خواهد رسید.

وی از آبرسانی سیار به ۱۵ هزار عشایر کوچ رو در استان خبر داد و اظهار داشت: سالانه ۲تا۳ دستگاه تانکر آبرسان برای خدمت رسانی به این جمعیت و روستاهای چند خانوار به ناوگان آبرسان آب و فاضلاب افزوده می‌شود.

امامی همچنین گزارشی از برنامه‌های آب و فاضلاب در نیشابور بزرگ ارائه داد و گفت: حفر ۵ حلقه چاه و پیگیری زون بندی و هوشمندسازی شبکه، جایگزین پساب با آب شرب، احداث مخزن ذخیره در نیشابور، حفر چاه، ایستگاه پمپاژ و سه باب مخزن در زبرخان و احداث مخزن هزار و حفر دو حلقه چاه در فیروزه از جمله اهداف برای رفع چالش‌های بخش آب شرب این شهرستان‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.