تحولات لبنان و فلسطین

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح و کشف ۲ دستگاه خودروی مسروقه، بالغ بر ۶ میلیارد ریال طلا و جواهرات، یک قبضه سلاح کمری خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح در زاهدان

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و منزل در سطح شهرستان زاهدان با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده مراتب در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با اشاره به تشدید اقدامات انتظامی در این راستا گفت: در شامگاه گذشته تیم‌های مستقر در ایست و بازرسی، چند نفر از سارقان که قصد انتقال یک دستگاه خودروی مسروقه به خارج از شهر زاهدان را داشتند مورد شناسایی قرار گرفتند و با درایت و توانمندی ماموران انتظامی در این عملیات خودرو در یک درگیری مسلحانه توسط ماموران انتظامی توقیف و اعضای اصلی این باند نیز دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲ دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه، بالغ بر ۶ میلیارد ریال طلا و جواهرات سرقت شده از یک واحد مسکونی، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه سلاح کمری، ۲ عدد فشنگ جنگی، یک تیغه سلاح سرد (قمه)، یک عدد شوکر برقی و... از مجرمان خبر داد.

سردار جلیلیان گفت: مجرمان دستگیر شده جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان معرفی و پیگیری‌های مجدانه پلیس برای شناسایی همدستان دیگر این باند نیز ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.