به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین مهدویان در پستی اینستاگرامی دست به انتشار آمار پلتفرم فیلیمو از میزان تماشای سریالش زد و نوشت: اپیزود پایانی این فصل با ششصد و پنجاه و دو هزار نمایش ثبت شده در روز جمعه رکورد تماشای آخرین قسمت یک سریال در روز اول نمایشاش در پلتفرم فیلیمو را شکست. رکورد قبلی با پانصد و هشتاد و سه هزار بار تماشا در روز اول نمایش در اختیار سریال «سقوط» بود و حالا این افتخار در دستان سازندگان «زخم کاری» است.
او تاکید کرده که این فقط آمار روز اول پخش سریال است و نشاندهندهی میزان تشنگی مخاطبان برای تماشای قسمت جدید وگرنه میزان تماشای قسمت اول از فصل دوم سریال تا کنون از عدد یک میلیون و سیصد هزار نمایش گذشته و هنوز هم تماشایش ادامه دارد.
کارگردان «ایستاده در غبار» که گویا از بازخوردهای منفی فصل دوم سریالش چندان دل خوشی ندارد، اصرار داشت که باید درباره این مجموعه بر اساس واقعیات و فکت ها صحبت کرد و نوشت: از دو سال پیش که قسمت اول «زخم کاری» پخش شد تا همین جمعه که قسمت آخر فصل دوماش به نمایش درآمد مسیری پر چالش و با شکوه را در کنار شما پیمودهایم. نقد و نظر لازمهی رشد هر اثری است و در این مورد «زخم کاری» تافتهی جدابافته نیست اما فکتها صراحت بیشتری دارند.
او با استناد به آمار فیلیمو عنوان کرده است: این اعداد و ارقام واقعیتی را در خود پنهان کردهاند. این که شما هرگز و در هیچ مقطعی نتوانستهاید از تماشای «زخم کاری» بگذرید. شما نتوانستید جمعهها بر وسوسهی دیدن «زخم کاری» غلبه کنید و نادیدهاش بگیرید. گاهی عصبانی شدید، غر زدید، گله کردید، حتی بعضیهایتان فحش دادید اما... واقعیت این است که هر هفته بیشتر از هفتهی قبل تماشایش کردید.
مهدویان اضافه کرده است: این چالش ما با شماست. رابطهای عمیق، عجیب، دیوانهوار و گاهی پر تنش اما ناگسستنی بین شما تماشاگران عزیز و ما سازندگان «زخم کاری» در جریان است. این روزها سرخوش از میزان مخاطبان فصل دوم سریال، دست به کار ساخت فصل سوم «زخم کاری» شدهایم. همچنان جذاب، پر تنش، با داستانی سرکش و البته شاید برای بعضی از شما غیر قابل تحمل!
او این نوید را داده که اگر همه چیز خوب پیش برود به زودی فصل جدید را هم نمایش میدهیم و یادآور شده است: تماشا نکردن «زخم کاری» کار راحتی نیست، نمیشود واقعیت را انکار کرد. همه «زخم کاری» میبینند، حتی شما دوست عزیز.
نکته ای که مهدویان از قلم انداخته این است که آیا پربیننده بودن یک اثر به معنای کیفیت بالای آن یا رضایت مخاطب از تماشایش است؟
نظر شما