رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: صلح و سازش در یک پرونده هشت میلیارد تومانی در سمنان منجر به ختم رسیدگی در ۱۰ پرونده قضایی شد.

ختم رسیدگی در ۱۰ پرونده قضایی سمنان

به گزارش قدس آنلاین، محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: همزمان با اجرای آزمایشی گام اول قانون جدید شورای حل اختلاف و در آستانه پویش به احترام حضرت زهرا (س) می‌بخشم اختلاف چند ساله طرفین در یک پرونده که منجر به مطالبه هشت میلیارد تومانی شده بود منتهی به سازش و در نهایت با رفع کدورت ۱۰ پرونده قضائی در سمنان مختومه شد.

وی افزود: آبان ماه سال جاری استان سمنان به عنوان یکی از استان‌ها در اجرای آزمایشی گام اول قانون جدید شورای حل اختلاف انتخاب و در آستانه اجرای پویش به احترام حضرت زهرا (س) می‌بخشم با تلاش‌های شعبه چهار دادگاه عمومی حقوقی شهرستان سمنان اختلاف چند ساله طرفین منجر به سازش و حتی از طرح شکایات مرتبط بعدی جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: از تمامی اصحاب پرونده‌هایی که در حصول صلح و سازش به منظور حفظ و تقویت احترام متقابل با یکدیگر، باعث می‌شوند سنت حسنه صلح و آشتی جایگزین کینه توزی و تخاصم شود قدردانی شده و یقیناً آسیب‌های اجتماعی کاهش نمی‌یابد مگر اینکه تمامی ارکان جامعه همراهی مناسب داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.