انتخابات

جمعی از کارکنان شهرداری مراغه امروز، سه‌شنبه درِ اصلی شورای اسلامی این شهر را به نشانه اعتراض به آنچه که آن را عدم ثبات در تصمیم‌گیری می‌خوانند، قفل و زنجیر کردند.

درب شورای شهر مراغه قفل و زنجیر شد

به گزارش قدس آنلاین، این افراد به دوفوریت تغییر سرپرست شهرداری در جلسه علنی شامگاه گذشته و اختلاف‌های بی‌پایان اعضای شورا واکنش نشان داده‌اند و تصاویر مربوط به قفل و زنجیر کردن در شورا را هم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند.

جمعی از کارکنان شهرداری مراغه در شورای شهر را قفل کردند به گفته برخی از کارکنان شهرداری: قفل کردن در اصلی شورای شهر مراغه واکنش نسبت به اختلاف‌ها و عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌هاست

گفتنی است چهار عضو شورای اسلامی شهر در حالی شامگاه گذشته دوفوریت تغییر سرپرست فعلی را به رییس شورا تسلیم کردند که کمتر از یک ماه از انتخاب «علی نژاد ابیض» به عنوان سرپرست می‌گذرد.

نکته قابل تامل اینکه دوفورت تغییر سرپرست شهرداری در جلسه شب گذشته مطرح نشد اما صبح امروز برخی از صفحات منتسب به اعضای شورا در شبکه‌های اجتماعی از تغییر سرپرست شهرداری خبر دادند و یکی از اعضا نیز آن را تایید کرد.

چهار عضوی که این دوفوریت را امضا کرده‌اند، در جلسه شب گذشته نیز تاکید داشتند که دوفوریت باید طبق قانون شوراها مطرح و سرپرست جدید انتخاب شود اما سه عضو دیگر از جمله رییس و نایب رییس شورا از مطرح کردن آن سر باز زدند.

شورای اسلامی شهر مراغه پس از برکناری شهردار چهل و هفتم در تاریخ ۱۲ اردیبهشت امسال، بر سر انتخاب شهردار جدید و سرپرست موقت شهرداری دچار اختلاف‌نظر شد؛ شورایی که هفت عضو دارد و یک نفر از آنان اخیرا بین دو گروه سه نفری جابجا شد تا حاشیه‌های پارلمان شهری همچنان پررنگ‌تر از متن آن باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.