استاندار خراسان رضوی گفت: تقدیم دو شهید استان و سایر شهدای فراجا در حادثه تروریستی راسک ادامه مسیر رشادت‌های سربازان وطن در دفاع از ایران اسلامی است.

تقدیم دو شهید خراسان رضوی در حادثه تروریستی راسک ادامه مسیر دفاع از کشور است

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در پیامی آورده است:حادثه تروریستی راسک و شهادت جمعی از پرسنل جان برکف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بار دیگر قلب ملت ایران را به درد آورد و میهن اسلامی را به عزای فرزندان شجاع و دلاورخویش نشاند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ملت ایران دهه‌های متمادی است که بهای ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را با خون خویش پرداخته و هیچ واهمه‌ای از تداوم این راه ندارد.

وی گفت کرد: مقاومت اسلامی امروز در جای جای سرزمین‌های تحت ظلم و استعمار، به فرهنگ عامه تبدیل شده و روح مقاومت و ظلم ستیزی از ایران اسلامی به سایر نقاط جهان صادر شده است، به حدی که اینک صدای فریاد مستضعفان را در غزه و یمن و سوریه و سایر بلاد اسلامی می‌شنویم.

نظری اظهار کرد: اینجانب تقدیم دو سرباز گلگون کفن از خطه ولایتمدار خراسان رضوی را به پیشگاه امام زمان عجل الله، ثامن الحجج علیه السلام و به تمامی هموطنان عزیز به ویژه مردم غیور استان، تسلیت عرض کرده و به عنوان سرباز تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان با یاران شهید خویش عهد و پیمان می‌بندیم که جهاد فی سبیل‌الله را تا از بین رفتن استکبار ادامه دهیم.

استاندار خراسان رضوی در انتهای این پیام آورده است: بدون تردید تروریست‌های جیش الظلم، تقاص این حمله ناجوانمردانه و تروریستی کور را خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.