سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: با توجه به ضعف سخت افزار و زیرساخت‌ها در فوتبال ایران، تیم‌ها توان هر ۵ روز بازی را ندارند.

تیم‌های ایرانی توان هر ۵ روز یک بازی را ندارند

به گزارش قدس آنلاین، سعید دقیقی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ابتدا باید از هوادارانی که در بازی قبل و علی رغم سرمای شدید هوا و همچنین بازی دربی شمس آذر را در ورزشگاه حمایت کردند تشکر کنم.

وی با بیان اینکه شمس آذر برای مردم قزوین است و ورزشگاه سردار آزادگان نیز خانه شمس آذری‌ها است، افزود: زمان آن رسیده که تعلقات رنگی را کنار گذاشته و به دنبال حمایت از تیم مردمی همین شهر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با اشاره به ویژگی‌های تیم صنعت نفت، این تیم را تیمی با کیفیت، ریشه دار و دارای بازیکنان خوبی در سطح ملی و باشگاهی دانست و بیان کرد: این تیم در بازی‌های خارج از خانه کیفیت فوق العاده ای داشته اما در خانه بدشانس بوده است.

وی با بیان اینکه این بازی برای ما یک فینال است تاکید کرد: فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و تلاش خواهیم کرد تا با حمایت هواداران دومین برد متوالی خانگی خود را جشن بگیریم.

دقیقی ادامه داد: با پیروزی در برابر صنعت نفت تا حدودی ماندگاری خود در لیگ برتر را قطعی می‌کنیم و از این جهت به بازیکنان گفته‌ام که همه بازی‌ها را باید فراموش کرده و به این بازی به چشم یک فینال نگاه کنند.

وی اضافه کرد: بعد از این دیدار، دو بازی خیلی سخت را داریم که اگر در این بازی به نتیجه نرسیم در دو بازی بعدی کار سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه پیروزی در این دیدار برای شمس آذر یک حاشیه امن خواهد ساخت، تصریح کرد: برنامه کوتاه مدت ما حضور در لیگ برتر بود که احساس می‌کنیم به تحقق آن نزدیک شده‌ایم و امیدواریم برنامه بلندمدت ما که رسیدن به جایگاهی در شأن مردم قزوین است محقق شود.

وی در رابطه با فشردگی بازی‌ها و لزوم ریکاوری تاکید کرد: فشردگی بازی‌ها باعث خواهد شد تا فرصت برای دیکته کردن اهداف تاکتیکی به بازیکنان کم شود ولی امیدواریم با توجه به اینکه بازی قبل نیز در قزوین بوده زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم.

دقیقی ادامه داد: با توجه به ضعف سخت افزار و زیرساخت‌ها در فوتبال ایران، تیم‌ها توان هر ۵ روز بازی را ندارند اما تلاش کردیم تا با ریکاوری تیم را به حد مطلوبی برسانیم.

وی تلاش برای پرس بالا را از اهداف تیم خود دانسته و بیان کرد: سیاست ما تا پایان بازی همین امر و نگه داشتن حریف در زمین خود است.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در پایان یادآور شد: در همه بازی‌ها دنبال فوتبال با خلق موقعیت زیاد و فوتبال مالکانه هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.