انتخابات

رئیس‌جمهوری کلمبیا اینکه رژیم صهیونیستی کودکانی همچون عیسی مسیح، متولد فلسطین را بمباران می‌کند و همه در مقابل این جنایت سکوت می‌کنند را محکوم کرد.

انتقاد رئیس‌جمهوری کلمبیا از کودک‌کشی اسرائیل در مقابل بی‌تفاوتی جهان

به گزارش قدس آنلاین،  گوستاوو پترو رئیس‌جمهوری کلمبیا بار دیگر جنایت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها را محکوم کرد و گفت: در حال حاضر بمباران نوزادان در جایی که عیسی مسیح متولد شد در حال وقوع است. اکنون که در آستانه کریسمس است، هزاران کودک را در آنجا (فلسطین) می‌کشند.

پترو برای توصیف کودکان فلسطینی در نوار غزه از عبارت‌هایی مانند «کودکانی مانند عیسی» و «فرزندان خدا» استفاده و ابراز تاسف کرد که «هیچکس با این بحران از حوزه قدرت جهانی مخالفت نمی‌کند».

رئیس‌جمهوری کلمبیا تصریح کرد که «بی‌تفاوتی» در برابر این درد فقط مربوط به وضعیت روحی یک فرد نیست، بلکه «یک تصور سیاسی» است که به گفته او نشان‌دهنده عدم حساسیت به رنج‌های انسانی است.

گوستاوو پترو که به‌ دنبال آغاز «طوفان الاقصی» در تاریخ هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، تحولات فلسطین را به‌ دقت دنبال کرده و واکنش‌های اعتراضی متعددی علیه رژیم صهیونیستی داشته است، به تازگی، جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه را برابر با رفتار نازی‌ها دانست و با انتقاد از «عادت» رژیم صهیونیستی به بمباران کودکان اعلام کرد: مردم فلسطین یکی از بدترین بی‌عدالتی‌ها در جهان معاصر را تجربه می‌کنند و اسرائیل باید سیاست اشغالگری خود را کنار بگذارد.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) نسل‌کشی علیه نوار غزه را به تلافی شکست در عملیات طوفان الاقصی که توسط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) انجام شد را آغاز کرده است.

به دنبال بمباران و حملات زمینی رژیم صهیونیستی به غزه بیش از ۲۰ هزار فلسطینی که اکثریت آن‌ها زنان و کودکان بودند، جان خود را از دست داده‌اند. همچنین بیش از ۵۳ هزار و ۳۲۰ نفر مجروح شده‌اند.

جنایت‌های رژیم صهیونیستی و قتل‌عام کودکان و زنان غزه همچنان ادامه دارد و از یک سو افکار عمومی جهان از دولت‌های خود می‌خواهند که برای پایان بخشیدن به کشتار دسته‌جمعی انسان‌ها و نسل‌کشی و پاکسازی نژادی اقدام کنند و از سوی دیگر کودکان و زنان غزه از کمک سازمان‌ها و نهادهای جهانی ناامید هستند.

مردان و زنان غیر نظامی غزه می‌گویند که مسئولان و مقام‌های نهادهای رسمی جهان در لفظ، پایان دادن به کشتار غزه را خواستار هستند اما در عمل هیچ اقدامی نمی‌کنند و برخی نیز با حمایت از رژیم صهیونیستی تحت عنوان دفاع از خود، نسل‌کشی و کشتار مردم بی‌دفاع را توجیه می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.