انتخابات

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: بعد از سال‌ها وقفه پرواز مستقیم اردبیل به بغداد و بالعکس برقرار شد.

پرواز مستقیم اردبیل - بغداد برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد قصابی عصر امروز در جریان راه‌اندازی پرواز مستقیم عتبات عالیات از فرودگاه اردبیل، اظهار داشت: با همکاری شرکت هواپیمایی العراقیه موفق شدیم تا پرواز مستقیم اردبیل به بغداد و بالعکس را دایر کنیم تا زائران به راحتی بتوانند سفر معنوی خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: این پرواز روزهای یکشنبه از اردبیل به بغداد و بالعکس انجام خواهد شد و زائران می‌توانند نسبت به تهیه بلیت به شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کرده و برای پروازهای زیارتی خود بلیت هوایی تهیه کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: در صورت استقبال هم استانی‌ها برقراری این پرواز را به صورت دائمی شاهد خواهیم بود تا در روزهای یکشنبه پرواز مستقیم اردبیل به بغداد و بالعکس انجام و زائران به سفر معنوی عتبات عالیات به ویژه نجف، کاظمین و کربلای معلی مشرف شوند.

قصابی افزود: امروز در اولین پرواز برقرار شده با همکاری شرکت هواپیمایی العراقیه، ۸۰ نفر از زائران در قالب یک کاروان به عراق عزیمت کردند.

وی  خاطرنشان کرد: قرار شده با همکاری حق و زیارت کاروان‌های زیارتی عتبات عالیات برنامه‌ریزی خود را به نحوی انجام دهند تا در سفر یک هفته‌ای زائران یک روز در کاظمین، سه روز در کربلا و سه روز در نجف زیارت مکان های معنوی و ارزشمند را انجام دهند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اضافه کرد: در صورت استقبال و تداوم این پروازها ما آمادگی داریم پرواز مستقیم به نجف یا کربلا را نیز از اردبیل دایر کنیم تا امکان حضور ۲ ساعته در عتبات عالیات برای زائران که امکان سفر زمینی را ندارند، فراهم آید.

قصابی بیان کرد: فرودگاه اردبیل در حال حاضر پروازهای مستقیمی را به تهران و مشهد مقدس انجام می‌دهد که امیدواریم با افزایش پروازها و همچنین علاقه‌مندی شرکت‌های هواپیمایی برای سایر مناطق کشور نیز سفر هوایی را در نظر بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.