رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی بردسکن از غرق شدن یک مرد ۶۰ ساله در استخر کشاورزی روستای قوژدآباد بردسکن خبرداد.

غرق شدن یک مرد ۶۰ ساله در استخر کشاورزی روستای قوژدآباد بردسکن

به گزارش قدس خراسان، رضا فخری اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام احتمال غرق شدگی فردی ۶۰ ساله در استخر کشاورزی روستای قوژد آباد از توابع  بخش شهرآباد بردسکن سریعا تیم امداد و نجات ایستگاه به همراه تیم غواصی به محل اعزام و پس از کسب اطلاع، آتش نشانان شروع به جست و جو در میان آب کِدِر استخر که کاربری شیلات و آبرسانی به باغ داشته است، کردند.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی بردسکن بیان کرد: به دلیل سردی بیش از حد آب و تاریکی هوا  و مجاز نبودن جستجوی بیشتر توسط تیم غواصی تصمیم بر تخلیه آب استخر شد و پس از حدود ۱۱ ساعت جسد رویت شد.

وی گفت: توسط تیم امداد و نجات اداره آتش نشانی جسد بیرون آورده شد و تحویل عوامل پزشکی قانونی و بازپرس حاضر در محل  شد و علت این حادثه توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

فخری توصیه کرد: در اطراف  استخرهای کشاورزی و تفریحی حتما حصار بکشند و تعداد زیادی نردبان و حلقه نجات در اطراف استخر مستقر کنند و اگر با فن شنا اشنایی ندارند هرگز و به هیچ وجه اطراف استخر و داخل آب نروند.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی بردسکن از همکاری  تیم جمعیت هلال احمر بردسکن و  ایستگاه آتش نشانی شهرآباد نیز قدردانی کرد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.