واحد جهاد سازندگی در شهرستان سرخس افتتاح شد.

افتتاح واحد جهاد سازندگی در شهرستان سرخس

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، واحد جهاد سازندگی شهرستان سرخس با حضور سید امیرحسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افتتاح شد.

مدنی در حاشیه این سفر و در جمع دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران شهرستان‌های خراسان رضوی در مرکز پیشرفت منطقه‌ای سرخس با بیان اینکه گفتمان جهاد سازندگی در حال احیا است، اظهار کرد: همه کنار هم بودن به معنی جهاد سازندگی است و جهاد سازندگی برای این است که افراد قیام کنند و برای پیشرفت مبارزه کنند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ریاست جمهوری با بیان اینکه جهاد یعنی آن جایی که دشمن هدف گرفته است را حفظ کنیم، افزود: در حال حاضر یکی از نقاطی که دشمن مورد هدف قرار داده، مسائل تبیینی است و در این زمینه رهبر انقلاب دستور جهاد تبیین دادند.

وی افزود: پیشرفت و سازندگی هم نیز یک نقطه‌ای است که دشمن روی آن تمرکز کرده است و نمی‌خواهد پیشرفتی داشته باشیم و ما باید مسائل حوزه پیشرفت کشور را جلو ببریم.

گفتنی است؛ بنا است اجرای ۳۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری حوزه کشاورزی سرخس در قالب جهاد سازندگی انجام شود.

لازم به ذکر است؛ بازدید از مرکز رشد و نوآوری این شهرستان و دیدار با کارآفرینان؛ از دیگر برنامه‌های معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.