انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان و روح الله ایزدخواه، ۲ نمابنده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حسین امیرعبداللهیان رئیس دستگاه دیپلماسی کشور، در محل وزارت امور خارجه به صورت جداگانه دیدار و رایزنی کردند.

رایزنی ۲ نماینده تهران با وزیر امور خارجه

 به گزارش قدس آنلاین، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی‌ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، طرفین در زمینه مسایل مختلفی بحث و گفت‌وگو کردند.

براساس اعلام وزارت امور خارجه، نبویان در این دیدار از مواضع مقتدرانه دستگاه دیپلماسی کشور در جنگ غزه تشکر و قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان نیز  از نقطه نظرات نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه و توقف جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

رایزنی ۲ نماینده تهران با وزیر امور خارجه

بر اساس این گزارش در دیدار روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی‌ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، نیز طرفین در زمینه مسایل مختلفی بحث و گفت‌وگو کردند.

ایزدخواه به حق خانواده‌های ایرانی ساکن اروپا برای نگهداری فرزندانشان اشاره کرد و خواستار پیگیری موضوع توسط وزارت امور خارجه شد.

امیرعبداللهیان از نقطه نظرات نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و بر تداوم‌ رایزنی و همفکری در زمینه موضوع فوق الذکر تاکید کرد.

رایزنی ۲ نماینده تهران با وزیر امور خارجه

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.