فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در دومین مرحله از حضور بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی یک تیم دندانپزشکی در این شهرستان به مدت ۲۰ روز ارائه خدمات خواهند داشت.

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ علیرضا جنیدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم دندانپزشکی به مدت ۱۸ روز در مناطق مختلف شهرستان مستقر خواهند بود و با اطلاع رسانی که صورت می گیرد اقشار مختلف مردم از این خدمات برخوردار می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه در سال گذشته تیم پزشکی با ۵۰ پزشک و پرستار در بیمارستان صحرایی به بیماران در این شهرستان خدمات رایگان ارائه دادند افزود: این بار تیمی در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی در شهرستان مستقر می شوند که برای خدمات آنان به مردم زمان معنی ندارد.

وی اظهار کرد: این تیم از روز ۱۲ دی ماه تا ۲۹ دی در مناطق مختلف و محروم شهرستان مستقر هستند که ضمن پر کردن دندان و یا کشیدن و عصب کشی خدمات دندان پزشکی را به صورت رایگان برای عموم شهروندان بردسکنی در بخش های مرکزی، انابد و شهرآباد بنا به زمان بندی مستقر و به مداوای افراد نیازمند خواهند پرداخت.

جنیدی با تقدیر از همکاری مدیریت شبکه بهداشت و درمان در بردسکن افزود: تیم دندانپزشک در مدت حضور با ارائه خدمات روزانه به ۳۰ نفر حدود ۵۰۰ نفر از خدمات دندانپزشکی برخوردار خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اعزام این تیم را از درخواست های امام جمعه و فرماندار شهرستان نام برد و گفت: با حمایت بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شهرستان و پیگیری صورت گرفته با همکاری شبکه بهداشت و نیز فرمانداری این تیم در شهرستان و در مناطق محروم مستقر خواهند بود.

وی از پیگیری‌های انجام شده توسط این فرماندهی و با مساعدت و نگاه ویژه سپاه امام رضا (ع)، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اولین برنامه، به مدت سه روز بیمارستان صحرایی در شهر انابد برپا می شود.

جنیدی با بیان این که از اهداف مهم برپایی این بیمارستان صحرایی، ویزیت رایگان برای بیماران نیازمند مناطق محروم است، گفت: در طول سه روز بر پایی این بیمارستان در بخش ها با برنامه‌ریزی‌های انجام شده که با حوزه‌های بسیج در مراکز بخش‌ها صورت گرفته است با ارائه فرم ارجاع، ویزیت صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن از مداوای بیش از ۳ هزار نفر در طول سه روز از خدمات ارائه شده در بیمارستان صحرایی سال گذشته درحوزه جراحی زنان، اطفال، ارتوپد، اعصاب و روان، اورولوژی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، بینایی سنجی، ماما، جراحی‌های سرپایی و پزشک عمومی برخوردار شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.